Een overzicht van alle proeflessen

Wil jij je blijven ontwikkelen in jouw vakgebied en twijfel je welke opleiding van SRM aansluit op jouw opleidingsniveau, werkervaring en ambitie? SRM biedt je de kans om vrijblijvend te proeven van de werkwijze van SRM en inhoud van de opleidingen op B- en C-niveau. Aan deelname aan onze proeflessen zijn geen kosten verbonden.

06 sep 2017  

Proefles NIMA B

De opleidingen NIMA B Consumenten marketing, NIMA B Business marketing en NIMA B Digital marketing bieden je een uitstekende voorbereiding op het NIMA B examen. Maar dat spreekt bij SRM eigenlijk vanzelf. De belangrijkste vraag is of onze opleiding je ook echt helpt om beter te functioneren in je beroepspraktijk. Ofwel: word je door het volgen van deze opleiding nu echt een betere marketeer?

» Lees verder
11 sep 2017  

Online marketeer B of Online marketing manager B? (Amsterdam)

We leven in een online wereld, die de online marketeer tal van nieuwe uitdagingen biedt. Het is een leuk maar lastig vakgebied, want online marketing vereist veel specifieke kennis. Kennis van instrumenten als SEO/SEA, Google analytics, usability, social media en mobile bijvoorbeeld.

Tijdens de voorlichtingsavond Online marketeer B of Online marketing manager B maak je kennis met het online marketing vak, leer je wat de rol van al die instrumenten is en bepalen we samen welke van de twee opleidingen het beste bij jouw leerwensen aansluit.

» Lees verder
14 sep 2017  

Proefles Communicatiemedewerker/Junior adviseur - BNP niveau 3 (B)

Tijdens de proefles krijg je inzicht in de mogelijkheden op online gebied. Welke concepten zijn succesvol en waarom? Wat zijn de onderdelen van een succesvol online project? We kijken naar nieuwe online ontwikkelingen en de manier waarop deze ingezet kunnen worden.

» Lees verder
14 sep 2017  

Proefles Senior Communicatieadviseur - BNP niveau 4 (C)

SRM-docent Michiel Krom en Programmamanager Communicatie Gonda Duivenvoorden laten je tijdens deze proefles kennismaken met de trends en ontwikkelingen in het communicatievak. Aangestipt wordt hoe issuemanagement, als onderdeel van de communicatiestrategie, invloed heeft op het organisatie- en communicatiebeleid. De proefles belooft een interactieve bijeenkomst te worden waarin je de sfeer proeft van de praktijkgerichte lessen van de opleiding Senior Communicatieadviseur BNP 4 (C).

» Lees verder
20 sep 2017  

Online marketeer B of Online marketing manager B? (Utrecht)

We leven in een online wereld, die de online marketeer tal van nieuwe uitdagingen biedt. Het is een leuk maar lastig vakgebied, want online marketing vereist veel specifieke kennis. Kennis van instrumenten als SEO/SEA, Google analytics, usability, social media en mobile bijvoorbeeld.

Tijdens de voorlichtingsavond Online marketeer B of Online marketing manager B maak je kennis met het online marketing vak, leer je wat de rol van al die instrumenten is en bepalen we samen welke van de twee opleidingen het beste bij jouw leerwensen aansluit.

» Lees verder
21 sep 2017  

Voorlichtingsavond NIMA C

Het NIMA C diploma is en blijft een door velen begeerd 'papiertje'. Met het NIMA C diploma op zak behoor je tot de marketing elite van Nederland. In de afgelopen 20 jaar hebben slechts duizend marketeers het diploma behaald. Vergelijk dat eens met de vele duizenden die jaarlijks afstuderen aan de economische en bedrijfskundige faculteiten in Nederland!

» Lees verder
21 sep 2017  

Voorlichtingsavond Online communicatie

Online communicatiemiddelen stellen ons in staat om directe communicatie met grote groepen mensen, waar dan ook ter wereld, mogelijk te maken. Er wordt verwacht dat een organisatie transparant, snel en digitaal communiceert. Tijdens de opleiding online communicatie ontdek je de belangrijkste gereedschappen en inzichten die jou helpen om je vak online effectiever uit te voeren en beter in te spelen op de belevingswereld van jouw doelgroep.

» Lees verder
27 sep 2017  

Proefles Marketingcommunicatie-B

Hoe ga je als marketingcommunicatieprofessional om met een wereld waarin Facebook 845 miljoen gebruikers heeft, YouTube de 2e grootste zoekmachine is en er elke seconde twee nieuw profielen worden aangemaakt op LinkedIn? Een wereld waarin 90% van de consumenten de aanbevelingen van peers vertrouwt en slechts 14% van de consumenten nog vertrouwt op boodschappen in advertenties?

» Lees verder