Alle boekrecensies

Alle boekrecensies

In onderstaand overzicht vind je alle boekrecensies die gerelateerd zijn aan de vakgebieden waarin SRM actief is. Wil je de boekrecensies filteren op het vakgebied van jouw voorkeur? Gebruik dan de 'Boekrecensies per vakgebied' functie naast het boekrecensie overzicht.

05-04-2017 Het grote crowdfunding boek

Auteur: Simon Douw, Gijsbert Koren

De ondertitel 'De weg naar jouw crowd' wordt volledig waargemaakt in dit complete boek. De auteurs gaan in op alle ins en outs van crowdfunding. De voors en tegens worden helder verwoord en de auteurs nemen je mee om door middel van het zogenaamde crowdfunding canvasmodel te komen tot een goede afweging..

» Lees verder

05-04-2017 Pionier!

Auteur: Arjan Polhuijs

Innovatiestrateeg Arjan Polhuijs vloog op een dag over de Gobiwoestijn en kreeg een openbaring die draaide rond purpose, de 'Why' en zingeving. Dat was zijn ‘moment of truth’. In Pionier daagt hij jou als lezer uit om als pionier te durven geloven, verbinden, creëren, en het ook gewoon te doen...

» Lees verder

05-04-2017 Holy Trinity Events

Auteur: Peter Decuypere

In dit boek analyseert Peter Decuypere zijn opgedane ervaringen in de eventwereld. Met terugwerkende kracht filosofeert de voormalige eventmnager over de vraag waar een succesvol event aan moet voldoen. Zo komt hij tot een model van bouwstenen en structuren...

» Lees verder

05-03-2017 Big Data Marketing

Auteur: Paul Postma

In de februari-uitgave van het Tijdschrift voor Marketing beoordeelde Erik van Vonderen Big Data Marketing met drie sterren. De essentie van de kritiek was onder meer: "voegt weinig toe aan de bestaande literatuur" en "weinig kritisch over de beperkingen van big data". Gelukkig valt over de waarde van een boek te twisten...

» Lees verder

24-10-2016 Exponentiële Organisaties

Auteur: Salim Ismail, Yuri van Geest

Bovenstaand boek werd in mei 2015 in deze rubriek met vier sterren een aanrader genoemd. Dat blijkt terecht want inmiddels is het boek zelfs in de Nederlandse versie al toe aan zijn zevende druk. Een groot succes, zowel in de Amerikaanse als in de Nederlandstalige versie..

» Lees verder

24-10-2016 Agile Marketing

Auteur: Adrie Dolman

“Hoe borg je dat jouw propositie de gewenste Customer Value levert in de steeds korter wordende ‘time-to-market’? En hoe zorgen we ervoor dat een marketingcampagne per geïnvesteerde euro meer oplevert?” Dolman stelt actuele vragen die marketeers dagelijks moeten beantwoorden...

» Lees verder