Alle boekrecensies

Alle boekrecensies

In onderstaand overzicht vind je alle boekrecensies die gerelateerd zijn aan de vakgebieden waarin SRM actief is. Wil je de boekrecensies filteren op het vakgebied van jouw voorkeur? Gebruik dan de 'Boekrecensies per vakgebied' functie naast het boekrecensie overzicht.

17-07-2017 Bovenscheidend Vermogen

Auteur: Adriaan Oomen

‘Bovenscheidend Vermogen’ is een van de vele boeken over merken die verschijnen. Het is heerlijk eenvoudig geschreven, vol met prachtige voorbeelden. Studenten of non-marketeers die marketing met communicatie verwarren, of geen idee hebben van het belang van merkonderscheidend vermogen, zullen er voldoende inspiratie uit halen...

» Lees verder

17-07-2017 De Disruptieparadox

Auteur: Menno Lanting

Er wordt in ons vakgebied in opgewonden stijl veel over disruptie geschreven en gesproken. Of eigenlijk: te veel en te opgewonden. En dat zonder de benodigde kennis over dit complexe onderwerp. De grote verdienste van Menno Lanting is dat hij het verschijnsel disruptie in een historisch kader plaatst. Mocht u zich nog niet echt in disruptie hebben verdiept dan bieden de eerste twee delen van het boek een prima overzicht...

» Lees verder

17-07-2017 Influencers

Auteur: Carole Lamarque

De tekst op de achterflap van dit boek klinkt veelbelovend: ‘Influencers’ is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO en CMO inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen... Maakt de schrijfster deze beloften waar?

» Lees verder

12-06-2017 Customer Journey Optimalisatie

Auteur: Rob Luif

Als er iets aan verandering onderhevig is dan is het wel de customer journey. Het aantal touchpoints is de laatste decennia enorm uitgebreid. Het feit dat de klant zijn zogenaamde reis niet meer zo vanzelfsprekend aflegt en dat het beïnvloeden van de klant een studie op zich geworden is, maakt het onderwerp meer dan interessant...

» Lees verder

12-06-2017 ReEngineering Retail

Auteur: Doug Stephens

Waar gaat het naartoe in de retail? Dit boek doet je beseffen dat oriënteren en kopen in de nabije toekomst niet alleen wordt ondersteund met, maar vooral ook wordt bepaald door technologie. De ondertitel ‘The Future of Selling in a Post-Digital World’ dekt helemaal de lading...

» Lees verder

12-06-2017 Marketingstrategie

Auteur: Ruud Frambach & Edwin Nijssen

Het bijzonder knappe van ‘Marketingstrategie’ is dat het boek – al vanaf de eerste druk - buitengewoon compact geschreven is, zonder dat de auteurs ook maar een moment vervallen in simplificaties.

» Lees verder