Alle boekrecensies

Alle boekrecensies

In onderstaand overzicht vind je alle boekrecensies die gerelateerd zijn aan de vakgebieden waarin SRM actief is. Wil je de boekrecensies filteren op het vakgebied van jouw voorkeur? Gebruik dan de 'Boekrecensies per vakgebied' functie naast het boekrecensie overzicht.

12-06-2017 Customer Journey Optimalisatie

Auteur: Rob Luif

Als er iets aan verandering onderhevig is dan is het wel de customer journey. Het aantal touchpoints is de laatste decennia enorm uitgebreid. Het feit dat de klant zijn zogenaamde reis niet meer zo vanzelfsprekend aflegt en dat het beïnvloeden van de klant een studie op zich geworden is, maakt het onderwerp meer dan interessant...

» Lees verder

12-06-2017 ReEngineering Retail

Auteur: Doug Stephens

Waar gaat het naartoe in de retail? Dit boek doet je beseffen dat oriënteren en kopen in de nabije toekomst niet alleen wordt ondersteund met, maar vooral ook wordt bepaald door technologie. De ondertitel ‘The Future of Selling in a Post-Digital World’ dekt helemaal de lading...

» Lees verder

12-06-2017 Marketingstrategie

Auteur: Ruud Frambach & Edwin Nijssen

Het bijzonder knappe van ‘Marketingstrategie’ is dat het boek – al vanaf de eerste druk - buitengewoon compact geschreven is, zonder dat de auteurs ook maar een moment vervallen in simplificaties.

» Lees verder

05-05-2017 Meer klanten met affiliate marketing in 60 minuten

Auteur: Jennifer Kok

Affiliate marketing is een vorm van online marketing waarbij publishers (affiliates) producten van adverteerders aanprijzen en een vergoeding van de adverteerder krijgen als het product wordt gekocht. Dit alles loopt meestal via een affiliate netwerk. Deze samenwerking tussen drie partijen spreekt niet bij iedereen direct tot de verbeelding. Zorgt dit boek dan voor de gewenste opheldering?

» Lees verder

05-05-2017 Strategische Marketingplanning

Auteur: Karel Jan Alsem

Dit voorjaar is de zevende druk van de marketingklassieker ‘Strategische Marketingplanning’ uitgekomen. Het voorwoord belooft veel: ‘Na het lezen van dit boek is de lezer in staat een situatieanalyse van een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te formuleren en alles samen te vatten in een marketingplan.’ Maakt Alsem deze beloften waar?

» Lees verder

05-04-2017 Het grote crowdfunding boek

Auteur: Simon Douw, Gijsbert Koren

De ondertitel 'De weg naar jouw crowd' wordt volledig waargemaakt in dit complete boek. De auteurs gaan in op alle ins en outs van crowdfunding. De voors en tegens worden helder verwoord en de auteurs nemen je mee om door middel van het zogenaamde crowdfunding canvasmodel te komen tot een goede afweging..

» Lees verder