Alle boekrecensies

Alle boekrecensies

In onderstaand overzicht vind je alle boekrecensies die gerelateerd zijn aan de vakgebieden waarin SRM actief is. Wil je de boekrecensies filteren op het vakgebied van jouw voorkeur? Gebruik dan de 'Boekrecensies per vakgebied' functie naast het boekrecensie overzicht.

24-10-2016 Exponentiële Organisaties

Auteur: Salim Ismail, Yuri van Geest

Bovenstaand boek werd in mei 2015 in deze rubriek met vier sterren een aanrader genoemd. Dat blijkt terecht want inmiddels is het boek zelfs in de Nederlandse versie al toe aan zijn zevende druk. Een groot succes, zowel in de Amerikaanse als in de Nederlandstalige versie..

» Lees verder

24-10-2016 Agile Marketing

Auteur: Adrie Dolman

“Hoe borg je dat jouw propositie de gewenste Customer Value levert in de steeds korter wordende ‘time-to-market’? En hoe zorgen we ervoor dat een marketingcampagne per geïnvesteerde euro meer oplevert?” Dolman stelt actuele vragen die marketeers dagelijks moeten beantwoorden...

» Lees verder

24-10-2016 Wat is de vraag?

Auteur: Erik de Kort & Durk Bosma

De kernvraag is: hoe leidt goed marktonderzoek uiteindelijk tot een betere marktpositie? Zijn de auteurs erin geslaagd zijn om helder uit te leggen hoe marktonderzoek daadwerkelijk kan worden ingezet om betere marketingbeslissingen te nemen..?

» Lees verder

21-04-2016 Nooit af

Auteur: Martijn Aslander, Erwin Witteveen

Een klaterende waterval, dit boek! Het beschrijft de verwezenlijking van de stroomversnelling waar onze maatschappij zich in bevindt en die alleen maar sneller zal gaan stromen zodra meer mensen zich bewust worden van dat hetgeen er ooit was nooit meer terug komt en dat wat straks komt, nooit af is...

» Lees verder

21-04-2016 Generatie Z

Auteur: Jos Ahlers, René Boender

Dit boek is uniek. In mijn (bijna) 10 jaar als recensent heb ik - naast vele interessante boeken - regelmatig boeken gelezen waar veel kritiek op mogelijk was. Maar een boek dat alle mogelijke slechte eigenschappen weet te combineren, dat ben ik nog niet tegengekomen... 

» Lees verder