Alle marketingcommunicatie bijeenkomsten

In onderstaand overzicht vind je alle goeroebijeenkomsten en proeflessen gerelateerd aan het vakgebied marketingcommunicatie. Aan deelname aan goeroebijeenkomsten en proeflessen zijn geen kosten verbonden. Wil je de bijeenkomsten filteren op een ander vakgebied van jouw voorkeur? Gebruik dan het filter naast het overzicht van de bijeenkomsten.

11 sep 2017  

Online marketeer B of Online marketing manager B? (Amsterdam)

We leven in een online wereld, die de online marketeer tal van nieuwe uitdagingen biedt. Het is een leuk maar lastig vakgebied, want online marketing vereist veel specifieke kennis. Kennis van instrumenten als SEO/SEA, Google analytics, usability, social media en mobile bijvoorbeeld.

Tijdens de voorlichtingsavond Online marketeer B of Online marketing manager B maak je kennis met het online marketing vak, leer je wat de rol van al die instrumenten is en bepalen we samen welke van de twee opleidingen het beste bij jouw leerwensen aansluit.

» Lees verder
20 sep 2017  

Online marketeer B of Online marketing manager B? (Utrecht)

We leven in een online wereld, die de online marketeer tal van nieuwe uitdagingen biedt. Het is een leuk maar lastig vakgebied, want online marketing vereist veel specifieke kennis. Kennis van instrumenten als SEO/SEA, Google analytics, usability, social media en mobile bijvoorbeeld.

Tijdens de voorlichtingsavond Online marketeer B of Online marketing manager B maak je kennis met het online marketing vak, leer je wat de rol van al die instrumenten is en bepalen we samen welke van de twee opleidingen het beste bij jouw leerwensen aansluit.

» Lees verder
27 sep 2017  

Proefles Marketingcommunicatie-B

Hoe ga je als marketingcommunicatieprofessional om met een wereld waarin Facebook 845 miljoen gebruikers heeft, YouTube de 2e grootste zoekmachine is en er elke seconde twee nieuw profielen worden aangemaakt op LinkedIn? Een wereld waarin 90% van de consumenten de aanbevelingen van peers vertrouwt en slechts 14% van de consumenten nog vertrouwt op boodschappen in advertenties?

» Lees verder