13 jul 2017

Nieuw bij SRM: Growth Hacking

Nieuw bij SRM: Growth Hacking

De komst van Growth Hacking markeert wereldwijd een nieuw tijdperk op het gebied van marketing. Growth Hacking is in korte tijd een toonaangevende methode geworden om groei te accelereren. Met de inzet van handige online tools, slimme technieken en creatieve marketing ideeën kunnen zowel kleine als grote organisaties in korte tijd explosief groeien. 

Growth Hacking is een proces van snel op elkaar volgende experimenten, ook wel pitstops genoemd, met als doel voor alle (online) marketing kanalen de meest effectieve manier te vinden om een bedrijf te laten groeien. Dit hele proces is gebaseerd op data; dus zoekgedrag, klikgedrag, koopgedrag, etc. Aan de hand van analyses breng je de snelle groeikansen in kaart. Vervolgens start je met gestructureerde experimenten waarmee je met minimale middelen maximale groei nastreeft.

Voor elke fase van je klantproces zijn er growth hacks te ontdekken en te implementeren. Door Growth hacking te combineren met Lean Startup principles kun je als bedrijf in korte tijd veel nieuwe ideeën genereren, valideren en automatiseren. Je werkt hierbij met efficiënte en effectieve oplossingen die op het snijvlak van creativiteit, marketing en techniek liggen.

Volg nu de driedaagse Growth Hacking Crash Course

In samenwerking met Growth Marketing Agency Bammboo ontwikkelde SRM een driedaagse ‘Crash Course’ verdeeld over twee weken, waarbij 10 tot 16 aan elkaar gewaagde professionals gelijktijdig het growth traject in gaan. In drie dagen leer je hoe je grip op groei kunt krijgen, perfectioneer je customer insights en leer je hoe je de groeiprocessen binnen je bedrijf kunt versnellen en optimaliseren. Na deze cursus kun je als Growth Hacker je eigen bedrijf snel naar een hoger niveau tillen en kun je je carrière een vliegend vervolg geven met je nieuwe skill set.

Ben je enthousiast en wil jij je na de zomervakantie laten omscholen tot Growth Hacker? Kijk dan snel of de driedaagse Growth Hacking Crash Course in je agenda past en schrijf je in!