Startdata alle trainingen

In onderstaand overzicht vind je de startdata van alle trainingen van SRM, gesorteerd op startdatum.
Klik op de training van jouw keuze voor meer informatie.

Trainingen Startdatum

NIMA Marketing-B Essentials22-09-2017

NIMA Marketing-B Essentials

Deze marketing opleiding is ervoor bedoeld om je marketingkennis flink op te frissen en is tevens geschikt voor wie op basis van werkervaring direct toegang wenst tot de NIMA Marketing-C opleiding zonder te beschikken over het NIMA Marketing-B diploma.

Naar de training

Adviseren op strategisch niveau26-09-2017

Adviseren op strategisch niveau

De vaardigheidstraining is voor ervaren adviseurs, die zich nog verder kunnen ontwikkelen op het gebied van adviesvaardigheden. Je leert jouw waarden, normen en paradigma’s kennen, je leert hoe je tot visieontwikkeling komt, het managen van adviestrajecten. Deze training geeft een krachtige impuls aan je adviesvaardigheden op strategisch niveau.

Naar de training

Strategisch adviseren27-09-2017

Strategisch adviseren

Deze vaardigheidstraining is voor communicatieadviseurs, van wie verwacht wordt dat ze meedenken, praten en handelen op managementniveau. Tijdens de training Strategisch communiceren leer je de verschillende krachtenvelden beter inschatten en jouw gespreksvaardigheden verder te ontwikkelen.

Naar de training

Een Strategisch Marketingplan schrijven29-09-2017

Een Strategisch Marketingplan schrijven

Soms heb je het gevoel dat het door je bedrijf gevoerde marketingbeleid ‘scherper’ zou kunnen. Je ziet bijvoorbeeld dat de concurrentie een aantal zaken slimmer aanpakt. Of dat bepaalde ontwikkelingen sneller gaan dan verwacht (bijvoorbeeld op online gebied), waardoor klanten weglopen. Wil je weten hoe je het marketingbeleid kunt aanscherpen? Maar je hebt geen tijd of behoefte om een van onze uitgebreide NIMA Marketingopleidingen te volgen? Dan is onze compacte training Marketingplanning de juiste keuze.

Naar de training

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)29-09-2017

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)

De cursus Effectief en creatief schrijven is bedoeld voor personen die direct betrokken zijn bij de diverse tekstsoorten voor interne en externe communicatie. Als je het gevoel hebt dat de teksten beter kunnen, dan ben je toe aan de cursus effectief en creatief schrijven. Tijdens deze cursus leer je doelgroepgerichte en pakkende teksten te schrijven en beoordelen. Je leert ideeën te generen en die tot een concept te ontwikkelen. Door deze schrijfcursus wordt je schrijfproces beter.

Naar de training

Marketing the day after tomorrow02-10-2017

Marketing the day after tomorrow

Een derde digitale transformatie dient zich aan. Internet of Things, Artificial Intelligence (AI), Big Data en bots hebben een gigantische impact op onze klanten en op consumenten in het algemeen. Door de mogelijkheden van automatisering en AI ligt realtime customer service binnen handbereik. Het maakt bovendien extreem gepersonaliseerde aanbiedingen en een perfect op maat gemaakte gebruikerservaring mogelijk.

Op maandag 2 oktober presenteert Steven van Belleghem zijn nieuwste Customer experience model. De drie componenten proces, data en cultuur vormen hierbij de bekende basis, waarbij de focus steeds meer op cultuur ligt. De grote technologische spelers als Google, Microsoft en Facebook investeren op dit moment al volop in een vierde component: Artificial Intelligence.

Denk je eens in welke mogelijkheden AI ons biedt: Customer service wordt geautomatiseerd (zowel front end als back end), organisaties zijn 24/7 realtime beschikbaar en data-analyse maakt personalisatie mogelijk op individueel niveau. Het resultaat is een perfect geoptimaliseerde klantervaring. Om in deze veranderende wereld de komende jaren het verschil te maken, is het dus zaak om volop te investeren in het nieuwe model. We denken niet langer “Digital first” of “Mobile first”, maar adapteren de derde digitale transformatie: “AI first”.

Na afloop van “Marketing the day after tomorrow” ben je in staat de trends en ontwikkelingen van overmorgen te vertalen naar een concrete strategie voor zowel jouw organisatie als voor de markt. Want een ding is zeker: dit is hét moment om te investeren in de toekomst. Blijf de concurrentie een stap voor en win niet alleen het hart van de klant van morgen, maar ook die van overmorgen.

Naar de training

Online PR & Social Media09-10-2017

Online PR & Social Media

De online mogelijkheden voor PR breiden zich uit. Nieuwe middelen vereisen nieuwe kennis. Je bent ongetwijfeld zelf actief om zakelijk en/of privé de verschillende mogelijkheden te ontdekken. Je hebt basiskennis van de bekendste sociale netwerken, zoals LinkedIn, Facebook en Twitter, maar hoe zet je deze middelen gericht in zodat ze een bijdrage leveren aan de organisatiedoelstellingen? Dat leer je bij de SRM-opleiding Online PR & Social Media.

Naar de training

Strategisch adviseren10-10-2017

Strategisch adviseren

Deze vaardigheidstraining is voor communicatieadviseurs, van wie verwacht wordt dat ze meedenken, praten en handelen op managementniveau. Tijdens de training Strategisch communiceren leer je de verschillende krachtenvelden beter inschatten en jouw gespreksvaardigheden verder te ontwikkelen.

Naar de training

Issue- en crisismanagement voor communicatieprofessionals11-10-2017

Issue- en crisismanagement voor communicatieprofessionals

Deze tweedaagse communicatie training is voor professionals die op strategisch niveau betrokken zijn bij het monitoren en ontwikkelen van strategieën voor issues, en/of verantwoordelijk voor het managen van crisissen. Je leert issues identificeren en onderkennen, prioriteiten stellen, strategie ontwikkelen en issueplannen/crisisplannen opstellen.

Naar de training

Online marketing - een introductie11-10-2017

Online marketing - een introductie

Online marketing leer je niet in een dag. De training 'Online marketing - een introductie' zal dan ook geen online marketeer van je maken. Wel zal je na het volgen van de training meer inzicht hebben in de mogelijkheden van online marketing. Je krijgt inzicht in o.a. Search Engine Optimization (SEO), mobile, Search Engine Advertising (SEA), e-mail marketing, contentstrategie, social media, affiliate marketing, display advertising, (Google) Analytics, usability, conversie optimalisatie en CRM.

Naar de training

Adviesvaardigheden12-10-2017

Adviesvaardigheden

Tijdens de training adviesvaardigheden leer je gesprekstechniek, je krijgt inzicht in communicatiestijlen en je ontwikkelt luistervaardigheden. Tijdens deze tweedaagse training adviesvaardigheden leer je de verschillende fasen van een adviesgesprek, je ontwikkelt vaardigheden om een adviesgesprek voor te bereiden, te sturen en te beïnvloeden. Je leert een sterk en overtuigend advies te geven en krijgt inzicht in het gespreksproces en in jouw eigen mogelijkheden met betrekking tot adviesvaardigheden.

Naar de training

Adviseren op strategisch niveau30-10-2017

Adviseren op strategisch niveau

De vaardigheidstraining is voor ervaren adviseurs, die zich nog verder kunnen ontwikkelen op het gebied van adviesvaardigheden. Je leert jouw waarden, normen en paradigma’s kennen, je leert hoe je tot visieontwikkeling komt, het managen van adviestrajecten. Deze training geeft een krachtige impuls aan je adviesvaardigheden op strategisch niveau.

Naar de training

Strategisch adviseren30-10-2017

Strategisch adviseren

Deze vaardigheidstraining is voor communicatieadviseurs, van wie verwacht wordt dat ze meedenken, praten en handelen op managementniveau. Tijdens de training Strategisch communiceren leer je de verschillende krachtenvelden beter inschatten en jouw gespreksvaardigheden verder te ontwikkelen.

Naar de training

Effectief & creatief schrijven voor communicatiespecialisten03-11-2017

Effectief & creatief schrijven voor communicatiespecialisten

De cursus Effectief en creatief schrijven is bedoeld voor personen die direct betrokken zijn bij de diverse tekstsoorten voor interne en externe communicatie. Als je het gevoel hebt dat de teksten beter kunnen, dan ben je toe aan de cursus effectief en creatief schrijven. Tijdens deze cursus leer je doelgroepgerichte en pakkende teksten te schrijven en beoordelen. Je leert ideeën te generen en die tot een concept te ontwikkelen. Door deze schrijfcursus wordt je schrijfproces beter.

Naar de training

Het Strategisch Communicatieplan03-11-2017

Het Strategisch Communicatieplan

Door het volgen van de training Strategische communicatieplanning geef je een krachtige impuls aan je eigen professionele en persoonlijke ontwikkeling. Je leert het communicatieplan naar een hoger niveau te tillen en je krijgt inzicht in de rol van het communicatieplan binnen de marketing- en ondernemingsstrategie. Verder krijg je inzicht in de interactie tussen organisatie en afnemer en in de mogelijkheden en beperkingen van communicatie op gedragsbeïnvloeding.

Naar de training

Social media in de praktijk07-11-2017

Social media in de praktijk

Ben je werkzaam in de marketing, marketingcommunicatie of communicatie maar heb je tot op heden de social media boot gemist? Dan zal de tweedaagse training Social media in de praktijk je een flink eind op weg helpen. De training Social media in de praktijk is, zoals de naam als zegt, overwegend praktisch ingericht. Wij geloven dat je social media het best onder de knie kunt krijgen door er in de praktijk mee aan de slag te gaan. De werking, de cultuur en de gebruiken die in het social media landschap heersen haal je niet uit een boekje, die moet je zelf ervaren.

Naar de training

Conceptontwikkeling09-11-2017

Conceptontwikkeling

Tijdens deze marketingcommunicatie training leer je in twee aaneengesloten dagen concepten te ontwikkelen die jouw doelgroep aanspreken. Je wordt sterker in het creatief vertalen van de propositie van de adverteerder naar de belevingswereld van de consument en je leert hoe jouw merk zich kan onderscheiden van andere merken. Een concept is een vertaling van 'wat' naar 'hoe'. In deze training leer je 'out of the box' te denken en help je jouw creativiteit in te zetten bij het ontwikkelen van concepten voor de marketingcommunicatie van merken.

Naar de training

Adviesvaardigheden16-11-2017

Adviesvaardigheden

Tijdens de training adviesvaardigheden leer je gesprekstechniek, je krijgt inzicht in communicatiestijlen en je ontwikkelt luistervaardigheden. Tijdens deze tweedaagse training adviesvaardigheden leer je de verschillende fasen van een adviesgesprek, je ontwikkelt vaardigheden om een adviesgesprek voor te bereiden, te sturen en te beïnvloeden. Je leert een sterk en overtuigend advies te geven en krijgt inzicht in het gespreksproces en in jouw eigen mogelijkheden met betrekking tot adviesvaardigheden.

Naar de training

Online PR & Social Media16-11-2017

Online PR & Social Media

De online mogelijkheden voor PR breiden zich uit. Nieuwe middelen vereisen nieuwe kennis. Je bent ongetwijfeld zelf actief om zakelijk en/of privé de verschillende mogelijkheden te ontdekken. Je hebt basiskennis van de bekendste sociale netwerken, zoals LinkedIn, Facebook en Twitter, maar hoe zet je deze middelen gericht in zodat ze een bijdrage leveren aan de organisatiedoelstellingen? Dat leer je bij de SRM-opleiding Online PR & Social Media.

Naar de training

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)01-12-2017

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)

De cursus Effectief en creatief schrijven is bedoeld voor personen die direct betrokken zijn bij de diverse tekstsoorten voor interne en externe communicatie. Als je het gevoel hebt dat de teksten beter kunnen, dan ben je toe aan de cursus effectief en creatief schrijven. Tijdens deze cursus leer je doelgroepgerichte en pakkende teksten te schrijven en beoordelen. Je leert ideeën te generen en die tot een concept te ontwikkelen. Door deze schrijfcursus wordt je schrijfproces beter.

Naar de training

Briefing en beoordeling van creatieve voorstellen12-12-2017

Briefing en beoordeling van creatieve voorstellen

Deze marketingcommunicatie training leert je briefings opstellen die richting geven aan het creatieve werk en een functie hebben bij de toetsing en terugkoppeling. Daarnaast leer je creatieve voorstellen beoordelen, gebaseerd op een aantal criteria en dat oordeel steekhoudend beargumenteren. Je professionaliseert je met deze training verder als marketingcommunicatie professional.

Naar de training

Effectief & creatief schrijven voor communicatiespecialisten12-01-2018

Effectief & creatief schrijven voor communicatiespecialisten

De cursus Effectief en creatief schrijven is bedoeld voor personen die direct betrokken zijn bij de diverse tekstsoorten voor interne en externe communicatie. Als je het gevoel hebt dat de teksten beter kunnen, dan ben je toe aan de cursus effectief en creatief schrijven. Tijdens deze cursus leer je doelgroepgerichte en pakkende teksten te schrijven en beoordelen. Je leert ideeën te generen en die tot een concept te ontwikkelen. Door deze schrijfcursus wordt je schrijfproces beter.

Naar de training

Adviseren op strategisch niveau22-01-2018

Adviseren op strategisch niveau

De vaardigheidstraining is voor ervaren adviseurs, die zich nog verder kunnen ontwikkelen op het gebied van adviesvaardigheden. Je leert jouw waarden, normen en paradigma’s kennen, je leert hoe je tot visieontwikkeling komt, het managen van adviestrajecten. Deze training geeft een krachtige impuls aan je adviesvaardigheden op strategisch niveau.

Naar de training

Online PR & Social Media22-01-2018

Online PR & Social Media

De online mogelijkheden voor PR breiden zich uit. Nieuwe middelen vereisen nieuwe kennis. Je bent ongetwijfeld zelf actief om zakelijk en/of privé de verschillende mogelijkheden te ontdekken. Je hebt basiskennis van de bekendste sociale netwerken, zoals LinkedIn, Facebook en Twitter, maar hoe zet je deze middelen gericht in zodat ze een bijdrage leveren aan de organisatiedoelstellingen? Dat leer je bij de SRM-opleiding Online PR & Social Media.

Naar de training

Marketingcommunicatie-B Essentials29-01-2018

Marketingcommunicatie-B Essentials

Met de korte en intensieve training Marketingcommunicatie-B Essentials kun je je de voornaamste begrippen uit de opleiding Marketingcommunicatie-B (Online en Offline) eigen maken. De training Marketingcommunicatie-B Essentials is ook zeer geschikt om jouw weggezakte kennis van de Marketingcommunicatie-B-stof flink op te frissen.

Naar de training

Mediaplanning in vogelvlucht30-01-2018

Mediaplanning in vogelvlucht

Deze marketingcommunicatie training geeft inzicht in de relatie tussen adverteerder, mediabureau en exploitant en geeft criteria om de verschillende mediumtypen te beoordelen. Ook leer je een mediaplan te beoordelen en leer je het mediajargon. Je professionaliseert je met deze opleiding binnen het vakgebied marketingcommunicatie.

Naar de training

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)02-02-2018

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)

De cursus Effectief en creatief schrijven is bedoeld voor personen die direct betrokken zijn bij de diverse tekstsoorten voor interne en externe communicatie. Als je het gevoel hebt dat de teksten beter kunnen, dan ben je toe aan de cursus effectief en creatief schrijven. Tijdens deze cursus leer je doelgroepgerichte en pakkende teksten te schrijven en beoordelen. Je leert ideeën te generen en die tot een concept te ontwikkelen. Door deze schrijfcursus wordt je schrijfproces beter.

Naar de training

Marketing in vogelvlucht/NIMA-A Essentials02-02-2018

Marketing in vogelvlucht/NIMA-A Essentials

Met de cursus marketing Marketing in vogelvlucht/NIMA-A Essentials maak je kennis met marketing. Je bent geen marketeer en hebt geen marketingfunctie, maar je wilt meer weten over marketing. In je dagelijks werk word je namelijk steeds meer geconfronteerd met het marketingvak. Tijdens deze marketing cursus maak je in vogelvlucht kennis met marketingbegrippen, de marketingtheorie en het marketing planningsproces.

Naar de training

Online marketing - een introductie05-02-2018

Online marketing - een introductie

Online marketing leer je niet in een dag. De training 'Online marketing - een introductie' zal dan ook geen online marketeer van je maken. Wel zal je na het volgen van de training meer inzicht hebben in de mogelijkheden van online marketing. Je krijgt inzicht in o.a. Search Engine Optimization (SEO), mobile, Search Engine Advertising (SEA), e-mail marketing, contentstrategie, social media, affiliate marketing, display advertising, (Google) Analytics, usability, conversie optimalisatie en CRM.

Naar de training

Social media in de praktijk08-02-2018

Social media in de praktijk

Ben je werkzaam in de marketing, marketingcommunicatie of communicatie maar heb je tot op heden de social media boot gemist? Dan zal de tweedaagse training Social media in de praktijk je een flink eind op weg helpen. De training Social media in de praktijk is, zoals de naam als zegt, overwegend praktisch ingericht. Wij geloven dat je social media het best onder de knie kunt krijgen door er in de praktijk mee aan de slag te gaan. De werking, de cultuur en de gebruiken die in het social media landschap heersen haal je niet uit een boekje, die moet je zelf ervaren.

Naar de training

Adviesvaardigheden05-03-2018

Adviesvaardigheden

Tijdens de training adviesvaardigheden leer je gesprekstechniek, je krijgt inzicht in communicatiestijlen en je ontwikkelt luistervaardigheden. Tijdens deze tweedaagse training adviesvaardigheden leer je de verschillende fasen van een adviesgesprek, je ontwikkelt vaardigheden om een adviesgesprek voor te bereiden, te sturen en te beïnvloeden. Je leert een sterk en overtuigend advies te geven en krijgt inzicht in het gespreksproces en in jouw eigen mogelijkheden met betrekking tot adviesvaardigheden.

Naar de training

Strategisch adviseren06-03-2018

Strategisch adviseren

Deze vaardigheidstraining is voor communicatieadviseurs, van wie verwacht wordt dat ze meedenken, praten en handelen op managementniveau. Tijdens de training Strategisch communiceren leer je de verschillende krachtenvelden beter inschatten en jouw gespreksvaardigheden verder te ontwikkelen.

Naar de training

Effectief & creatief schrijven voor communicatiespecialisten09-03-2018

Effectief & creatief schrijven voor communicatiespecialisten

De cursus Effectief en creatief schrijven is bedoeld voor personen die direct betrokken zijn bij de diverse tekstsoorten voor interne en externe communicatie. Als je het gevoel hebt dat de teksten beter kunnen, dan ben je toe aan de cursus effectief en creatief schrijven. Tijdens deze cursus leer je doelgroepgerichte en pakkende teksten te schrijven en beoordelen. Je leert ideeën te generen en die tot een concept te ontwikkelen. Door deze schrijfcursus wordt je schrijfproces beter.

Naar de training

Het Strategisch Communicatieplan09-03-2018

Het Strategisch Communicatieplan

Door het volgen van de training Strategische communicatieplanning geef je een krachtige impuls aan je eigen professionele en persoonlijke ontwikkeling. Je leert het communicatieplan naar een hoger niveau te tillen en je krijgt inzicht in de rol van het communicatieplan binnen de marketing- en ondernemingsstrategie. Verder krijg je inzicht in de interactie tussen organisatie en afnemer en in de mogelijkheden en beperkingen van communicatie op gedragsbeïnvloeding.

Naar de training

NIMA Marketing-B Essentials16-03-2018

NIMA Marketing-B Essentials

Deze marketing opleiding is ervoor bedoeld om je marketingkennis flink op te frissen en is tevens geschikt voor wie op basis van werkervaring direct toegang wenst tot de NIMA Marketing-C opleiding zonder te beschikken over het NIMA Marketing-B diploma.

Naar de training

Issue- en crisismanagement voor communicatieprofessionals04-04-2018

Issue- en crisismanagement voor communicatieprofessionals

Deze tweedaagse communicatie training is voor professionals die op strategisch niveau betrokken zijn bij het monitoren en ontwikkelen van strategieën voor issues, en/of verantwoordelijk voor het managen van crisissen. Je leert issues identificeren en onderkennen, prioriteiten stellen, strategie ontwikkelen en issueplannen/crisisplannen opstellen.

Naar de training

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)06-04-2018

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)

De cursus Effectief en creatief schrijven is bedoeld voor personen die direct betrokken zijn bij de diverse tekstsoorten voor interne en externe communicatie. Als je het gevoel hebt dat de teksten beter kunnen, dan ben je toe aan de cursus effectief en creatief schrijven. Tijdens deze cursus leer je doelgroepgerichte en pakkende teksten te schrijven en beoordelen. Je leert ideeën te generen en die tot een concept te ontwikkelen. Door deze schrijfcursus wordt je schrijfproces beter.

Naar de training

Een Strategisch Marketingplan schrijven13-04-2018

Een Strategisch Marketingplan schrijven

Soms heb je het gevoel dat het door je bedrijf gevoerde marketingbeleid ‘scherper’ zou kunnen. Je ziet bijvoorbeeld dat de concurrentie een aantal zaken slimmer aanpakt. Of dat bepaalde ontwikkelingen sneller gaan dan verwacht (bijvoorbeeld op online gebied), waardoor klanten weglopen. Wil je weten hoe je het marketingbeleid kunt aanscherpen? Maar je hebt geen tijd of behoefte om een van onze uitgebreide NIMA Marketingopleidingen te volgen? Dan is onze compacte training Marketingplanning de juiste keuze.

Naar de training

Social media in de praktijk16-05-2018

Social media in de praktijk

Ben je werkzaam in de marketing, marketingcommunicatie of communicatie maar heb je tot op heden de social media boot gemist? Dan zal de tweedaagse training Social media in de praktijk je een flink eind op weg helpen. De training Social media in de praktijk is, zoals de naam als zegt, overwegend praktisch ingericht. Wij geloven dat je social media het best onder de knie kunt krijgen door er in de praktijk mee aan de slag te gaan. De werking, de cultuur en de gebruiken die in het social media landschap heersen haal je niet uit een boekje, die moet je zelf ervaren.

Naar de training

Online PR & Social Media17-05-2018

Online PR & Social Media

De online mogelijkheden voor PR breiden zich uit. Nieuwe middelen vereisen nieuwe kennis. Je bent ongetwijfeld zelf actief om zakelijk en/of privé de verschillende mogelijkheden te ontdekken. Je hebt basiskennis van de bekendste sociale netwerken, zoals LinkedIn, Facebook en Twitter, maar hoe zet je deze middelen gericht in zodat ze een bijdrage leveren aan de organisatiedoelstellingen? Dat leer je bij de SRM-opleiding Online PR & Social Media.

Naar de training

Effectief & creatief schrijven voor communicatiespecialisten18-05-2018

Effectief & creatief schrijven voor communicatiespecialisten

De cursus Effectief en creatief schrijven is bedoeld voor personen die direct betrokken zijn bij de diverse tekstsoorten voor interne en externe communicatie. Als je het gevoel hebt dat de teksten beter kunnen, dan ben je toe aan de cursus effectief en creatief schrijven. Tijdens deze cursus leer je doelgroepgerichte en pakkende teksten te schrijven en beoordelen. Je leert ideeën te generen en die tot een concept te ontwikkelen. Door deze schrijfcursus wordt je schrijfproces beter.

Naar de training

Online marketing - een introductie23-05-2018

Online marketing - een introductie

Online marketing leer je niet in een dag. De training 'Online marketing - een introductie' zal dan ook geen online marketeer van je maken. Wel zal je na het volgen van de training meer inzicht hebben in de mogelijkheden van online marketing. Je krijgt inzicht in o.a. Search Engine Optimization (SEO), mobile, Search Engine Advertising (SEA), e-mail marketing, contentstrategie, social media, affiliate marketing, display advertising, (Google) Analytics, usability, conversie optimalisatie en CRM.

Naar de training

Adviesvaardigheden24-05-2018

Adviesvaardigheden

Tijdens de training adviesvaardigheden leer je gesprekstechniek, je krijgt inzicht in communicatiestijlen en je ontwikkelt luistervaardigheden. Tijdens deze tweedaagse training adviesvaardigheden leer je de verschillende fasen van een adviesgesprek, je ontwikkelt vaardigheden om een adviesgesprek voor te bereiden, te sturen en te beïnvloeden. Je leert een sterk en overtuigend advies te geven en krijgt inzicht in het gespreksproces en in jouw eigen mogelijkheden met betrekking tot adviesvaardigheden.

Naar de training

Strategisch adviseren28-05-2018

Strategisch adviseren

Deze vaardigheidstraining is voor communicatieadviseurs, van wie verwacht wordt dat ze meedenken, praten en handelen op managementniveau. Tijdens de training Strategisch communiceren leer je de verschillende krachtenvelden beter inschatten en jouw gespreksvaardigheden verder te ontwikkelen.

Naar de training

Adviseren op strategisch niveau04-06-2018

Adviseren op strategisch niveau

De vaardigheidstraining is voor ervaren adviseurs, die zich nog verder kunnen ontwikkelen op het gebied van adviesvaardigheden. Je leert jouw waarden, normen en paradigma’s kennen, je leert hoe je tot visieontwikkeling komt, het managen van adviestrajecten. Deze training geeft een krachtige impuls aan je adviesvaardigheden op strategisch niveau.

Naar de training

Conceptontwikkeling04-06-2018

Conceptontwikkeling

Tijdens deze marketingcommunicatie training leer je in twee aaneengesloten dagen concepten te ontwikkelen die jouw doelgroep aanspreken. Je wordt sterker in het creatief vertalen van de propositie van de adverteerder naar de belevingswereld van de consument en je leert hoe jouw merk zich kan onderscheiden van andere merken. Een concept is een vertaling van 'wat' naar 'hoe'. In deze training leer je 'out of the box' te denken en help je jouw creativiteit in te zetten bij het ontwikkelen van concepten voor de marketingcommunicatie van merken.

Naar de training

Briefing en beoordeling van creatieve voorstellen05-06-2018

Briefing en beoordeling van creatieve voorstellen

Deze marketingcommunicatie training leert je briefings opstellen die richting geven aan het creatieve werk en een functie hebben bij de toetsing en terugkoppeling. Daarnaast leer je creatieve voorstellen beoordelen, gebaseerd op een aantal criteria en dat oordeel steekhoudend beargumenteren. Je professionaliseert je met deze training verder als marketingcommunicatie professional.

Naar de training

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)15-06-2018

Effectief & creatief schrijven voor comm.specialisten (Adv.)

De cursus Effectief en creatief schrijven is bedoeld voor personen die direct betrokken zijn bij de diverse tekstsoorten voor interne en externe communicatie. Als je het gevoel hebt dat de teksten beter kunnen, dan ben je toe aan de cursus effectief en creatief schrijven. Tijdens deze cursus leer je doelgroepgerichte en pakkende teksten te schrijven en beoordelen. Je leert ideeën te generen en die tot een concept te ontwikkelen. Door deze schrijfcursus wordt je schrijfproces beter.

Naar de training