Blijf-bij-sessie B

Alumni Events

Gedragsbeïnvloeding en psychologie

Welke beweegredenen beïnvloeden het menselijk gedrag? En welke omgevingsfactoren spelen daarbij een belangrijke rol? Tijdens deze sessie leert docent Wil Michels je hoe je het gedrag van mensen in kaart brengt. Zo ontdek je welke impact bepaalde gedachtes en gevoelens hebben op bijvoorbeeld het koopgedrag van de consument. Je leert bovendien hoe je daar als marketing- en communicatieprofessional mee kunt omgaan.

Voor wie?

Je hebt eerder een SRM opleiding op B-niveau afgerond en wil de stap maken naar hoger strategisch niveau.

Meld je gratis aan

Programma

  • 15.00 Inloop 
  • 15.15 Start sessie 
  • 16.30 Start borrel 
  • 18.00 Einde 

Praktische info

  • Datum: 9 juni
  • Tijd: 15.00 uur start, 16.30 uur start borrel, 18.00 uur einde 
  • Locatie: BCN Utrecht Rijnsweerd
  • Max: 20 personen 
  • Docent: Wil Michels

Meer weten? 

Wil je meer weten over dit event, neem dan contact op met ons via 020 – 2 137 439 of info@srm.nl. Of vul ons contactformulier in, dan nemen wij contact op met jou.