Interne Communicatie

Wanneer er veranderingen plaatsvinden binnen de organisatie speelt interne communicatie een essentiële rol. Voor adviseurs en managers die interne communicatie...

Lees meer.

Wanneer er veranderingen plaatsvinden binnen de organisatie speelt interne communicatie een essentiële rol. Voor adviseurs en managers die interne communicatie als werkveld hebben biedt SRM een training of masterclass in interne communicatie die helpt om het interne communicatieplan te verbeteren. Bekijk hieronder het volledige...

Lees meer.

Wanneer er veranderingen plaatsvinden binnen de organisatie speelt interne communicatie een essentiële rol. Voor adviseurs en managers die interne communicatie als werkveld hebben biedt SRM een training of masterclass in interne communicatie die helpt om het interne communicatieplan te verbeteren. Bekijk hieronder het volledige...

Lees meer.
  • Direct beter resultaat in de praktijk
  • Les van de beste uit het vak
  • Gemiddelde beoordeling van >8,5

Interne Communicatie: 9 trainingen of opleidingen

Alle filters
Niveau
Vakgebied
Startmoment
Opleidingsvorm/ leslocatie
Duur
Filters

Executive Programma C, D (Post-)Master (4)

Praktijkopleiding A, B (HBO niveau) (1)

Training (2)

Masterclass (2)

Wanneer er veranderingen plaatsvinden binnen de organisatie speelt interne communicatie een essentiële rol. Voor adviseurs en managers die interne communicatie als werkveld hebben biedt SRM een training of masterclass in interne communicatie die helpt om het interne communicatieplan te verbeteren. Bekijk hieronder het volledige trainingsaanbod van SRM. 

Volg een Masterclass Interne Communicatie

Ben jij binnen jouw organisatie de persoon die draagvlak moet creëren voor verandertrajecten? Dan is het voor jou noodzakelijk om te weten hoe je de leiding pakt. In de Masterclass Interne Communicatie verdiep jij je in het veranderende gedrag van (communicatie)doelgroepen en en ontdek je hoe je medewerkers aan jouw organisatie bindt door middel van een interne branding strategie. Je maakt kennis met een aantal communicatiemethoden en leert deze direct toe te passen in de praktijk. Met als doel om ervoor te zorgen dat jij zelfstandig invulling kan geven aan de interne communicatie (strategie) binnen jouw bedrijf. 

Haal jouw diploma SRM Senior Adviseur Interne Communicatie 

Wil je als communicatieprofessional invulling geven aan een meer strategische rol binnen jouw organisatie? Met het programma SRM Senior Adviseur Interne Communicatie duik jij in de wereld van interne communicatie en ontwikkel jij jezelf - aan de hand van onderwerpen als effectieve communicatie, internal branding en leiderschap bij verandering - tot een professioneel adviseur op dit gebied. Het programma duurt 4 maanden en wordt afgesloten met een eindopdracht. Bij succesvolle afronding van dit programma ontvang je het zeer gewaardeerde SRM-diploma Senior Adviseur Interne Communicatie. 

Een master SRM C Senior Communicatieadviseur

Groei in de rol van senior communicatieadviseur met het masterdiploma SRM C Master Senior Communicatieadviseur. In dit masterprogramma ontwikkel jij je professionele competenties door jouw vakkennis te verdiepen, adviesvaardigheden te verstevigen en het persoonlijk optreden als communicatieadviseur te verbeteren. Met als doel om in een periode van 8 maanden een stevige sparringpartner te worden voor directie en management. Na het (succesvol) afronden van de opleiding ontvang je het officiële SRM-diploma SRM C Senior Communicatieadviseur.

Tweedaagse Masterclass Internal Branding

Internal branding is meer dan interne communicatie alleen. Het is een manier om de organisatie of het merk te laden met waarden die de medewerkers dragen. Zie jij kansen voor jouw organisatie en wil jij de internal branding vanuit jouw rol oppakken? In de Masterclass Internal Branding leer je wat kernwaarden zijn en hoe je deze vastlegt. Je wordt je bewust van de bedrijfscultuur en gaat aan de slag met het opstellen van een interne branding strategie, zodat jij als communicatieprofessional weet hoe je gebruik kan maken van de toegevoegde waarde van jouw collega’s om een sterk merk aan de buitenwereld te presenteren.