Customer Insights en Data

Customer Insights-trainingen van SRM

Hoe goed ken jij jouw klanten? De concurrentie is groot; klanten kunnen uit veel verschillende aanbieders kiezen....

Lees meer..

Customer Insights-trainingen van SRM

Hoe goed ken jij jouw klanten? De concurrentie is groot; klanten kunnen uit veel verschillende aanbieders kiezen. Hoe zorg je ervoor dat jouw klant loyaal blijft aan jouw product of dienst? Tijdens een Customer Insights en Data-training van SRM krijg je een beter beeld van wat jouw klant met jouw product of dienst doet en hoe je jouw aanbod naadloos kunt laten aansluiten...

Lees meer..

Customer Insights-trainingen van SRM

Hoe goed ken jij jouw klanten? De concurrentie is groot; klanten kunnen uit veel verschillende aanbieders kiezen. Hoe zorg je ervoor dat jouw klant loyaal blijft aan jouw product of dienst? Tijdens een Customer Insights en Data-training van SRM krijg je een beter beeld van wat jouw klant met jouw product of dienst doet en hoe je jouw aanbod naadloos kunt laten aansluiten...

Lees meer..

Customer Insights en Data: 12 trainingen of opleidingen

Filters

Filter

Vakopleiding C, D (Master) (1) Vakopleiding zijn de opleidingen met erkenning binnen je vakgebied. Vakopleiding op C (expert/strategisch) en D (toplevel) niveau zijn strategisch, bepalend en grensverleggend ingestoken.

Trainingen (9) Tijdens een training werk je aan de ontwikkeling van je persoonlijke competenties en vaardigheden. Jouw ontwikkelbehoeften en leerdoelen staan daarbij voorop. Door het beste uit jezelf te halen, draag je ook bij aan het succes van je organisatie. Zo ontstaat een maximaal leerresultaat.

Master Erkend (2) In een Masteropleiding kun je de kennis die je in een Bachelor hebt opgedaan verder verdiepen of juist verbreden. Wanneer je een Masteropleiding hebt afgerond, ontvang je een Mastergraad. Onze opleidingen voldoen aan alle kwaliteitseisen en worden internationaal erkend op de arbeidsmarkt.

Customer Insights-trainingen van SRM

Hoe goed ken jij jouw klanten? De concurrentie is groot; klanten kunnen uit veel verschillende aanbieders kiezen. Hoe zorg je ervoor dat jouw klant loyaal blijft aan jouw product of dienst? Tijdens een Customer Insights en Data-training van SRM krijg je een beter beeld van wat jouw klant met jouw product of dienst doet en hoe je jouw aanbod naadloos kunt laten aansluiten bij zijn of haar behoeften.

Van CRM tot web- en social media data: door verschillende data te verzamelen en te analyseren kom je tot waardevolle klantinzichten. En op deze inzichten kun je weer de strategie baseren waarmee je niet alleen voldoet aan de wensen van jouw klant, maar jouw organisatie tevens winstgevender maakt. Met de Customer Insights en Data-trainingen en Masters van SRM anticipeer jij straks optimaal op consumentengedrag en -behoeften.

Customer Insights-training

Heb je binnen jouw werk te maken met customer insights voor marketing- en communicatiedoeleinden? Dan is deze training voor jou. Binnen een dag ontdek jij hoe je customer insights vertaalt naar mogelijkheden voor jouw eigen organisatie. Je leert welke klantdata tot waardevolle inzichten kunnen leiden en gaat concreet aan de slag met onder andere real-time marketing, cocreatie en het toepassen in learnings. De nieuwe inzichten die je opdoet, kun jij na de training moeiteloos toepassen binnen je werk.
[Lees meer]

Masterclass Customer Insights en Koopgedrag

Waardevol inzicht krijgen in het consumentengedrag van jouw klanten? Tijdens deze Masterclass leer je hoe je ervoor zorgt dat jouw klanten jouw organisatie nog meer gaan waarderen. Je weet namelijk hoe je ontdekt wat hun drijfveren zijn, wanneer ze overgaan tot koop en hoe je hun loyaliteit wint. Na deze Masterclass kun jij niet alleen denken vanuit jouw rol als marketeer, maar ook vanuit de consument.
[Lees meer]

Executive Master Customer Insights en Big Data

Datagedreven werken is niet meer weg te denken, dat geldt ook voor de marketingafdelingen. Tijdens deze Executive Master ontdek je hoe je big data gebruikt om de behoeften van consumenten te achterhalen en de customer journey te optimaliseren. Zo kun jij straks constant optimaal anticiperen op verandering in de behoeften en het gedrag van klanten.
[Lees meer]

Meer weten?

Heb je vragen of wil je sparren over een Customer Insights en Data-training die bij jouw functie en doelen past? Onze opleidingsadviseurs staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Je kunt ze bereiken door te bellen naar 020 – 5 126 501.