Een duurzame relatie met klanten opbouwen? Daar is CRM bij uitstek het middel...
Een duurzame relatie met klanten opbouwen? Daar is CRM bij uitstek het middel voor. Klanten kunnen kiezen uit de meest uiteenlopende aanbieders en producten. Hoe zorg je ervoor dat de klant keer op keer weer voor jouw product of dienst kiest? Dat ontdek je tijdens de CRM-trainingen van SRM....
Een duurzame relatie met klanten opbouwen? Daar is CRM bij uitstek het middel voor. Klanten kunnen kiezen uit de meest uiteenlopende aanbieders en producten. Hoe zorg je ervoor dat de klant keer op keer weer voor jouw product of dienst kiest? Dat ontdek je tijdens de CRM-trainingen van SRM....
Een duurzame relatie met klanten opbouwen? Daar is CRM bij uitstek het middel voor. Klanten kunnen kiezen uit de meest uiteenlopende aanbieders en producten. Hoe zorg je ervoor dat de klant keer op keer weer voor jouw product of dienst kiest? Dat ontdek je tijdens de CRM-trainingen van SRM. Hoe meer jij weet over je leads en klanten, hoe beter je op hun wensen en behoeften kunt inspelen. Het is daarom van belang dat je gegevens goed beheert.
Wil jij ontdekken hoe je tot een CRM-strategie komt waarmee je actiegerichte inzichten krijgt en de tevredenheid verbetert? SRM biedt CRM-trainingen waarin jij de kennis en skills ontwikkelt waarmee je klanten zo goed mogelijk kunt bedienen. SRM biedt trainingen die volledig toegespitst zijn op CRM, maar ook brede trainingen, waarin je je ontwikkelt binnen verschillende facetten van online marketing. Tijdens deze online marketing-trainingen leer je tevens hoe je een waardevolle CRM-strategie opzet.Tijdens de Masterclass Strategische Online Marketing ga je aan de slag met vraagstukken waar jij als online marketeer dagelijks mee te maken krijgt. Wat voor content plaats je op je website? En kies je voor een chatbot of een live chat? Na deze Masterclass kun jij straks offline en online media elkaar laten versterken. Doordat jij waardevolle strategieën kunt bepalen binnen de facetten van online marketing, ben jij dé aangewezen persoon om het management te adviseren omtrent ontwikkelingen en de juiste aanpak.
[Lees meer]