Je bent hier: Home  / Evenementen

Evenementen

26/03/2018

Marketingcommunicatie in 14 stappen

Op maandagavond 26 maart presenteren Guy van Liemt en Gert Koot hun fraaie nieuwe boek bij SRM. In 14 stappen (hoe kan het ook anders) blikken de auteurs terug op de totstandkoming van dit fraaie boek en de vriendschap die groeide tijdens het traject dat zij de afgelopen zes jaar samen doorliepen. Het belooft een mooie avond te worden met vele docenten, deelnemers en alumni van SRM en andere geïnteresseerde vakgenoten. Hopelijk tot ziens op 26 maart bij SRM!

 

12-03-2018

De Psychologie van Communicatie

De zender communiceert vanuit zijn intentie, waarbij zijn grondhouding cruciaal is. De ontvanger bepaalt vervolgens het effect, vanuit zijn eigen leefwereld. In het boek worden vijftien effect-bevorderende factoren uitgelicht die bij de analyse en de (communicatie)strategie├źn van grote waarde kunnen zijn voor effectiviteit in communicatie. Deze zijn gebaseerd op inzichten onder andere uit de psychologie, filosofie en sociobiologie.

 

27-09-2017

Proefles Marketingcommunicatie-B

Hoe ga je als marketingcommunicatieprofessional om met een wereld waarin Facebook 845 miljoen gebruikers heeft, YouTube de 2e grootste zoekmachine is en er elke seconde twee nieuw profielen worden aangemaakt op LinkedIn? Een wereld waarin 90% van de consumenten de aanbevelingen van peers vertrouwt en slechts 14% van de consumenten nog vertrouwt op boodschappen in advertenties?

 

06-09-2017

Proefles NIMA B

De opleidingen NIMA B Consumenten marketing, NIMA B Business marketing en NIMA B Digital marketing bieden je een uitstekende voorbereiding op het NIMA B examen. Maar dat spreekt bij SRM eigenlijk vanzelf. De belangrijkste vraag is of onze opleiding je ook echt helpt om beter te functioneren in je beroepspraktijk. Ofwel: word je door het volgen van deze opleiding nu echt een betere marketeer?

 

11-09-2017

Online marketeer B of Online marketing manager B? (Amsterdam)

We leven in een online wereld, die de online marketeer tal van nieuwe uitdagingen biedt. Het is een leuk maar lastig vakgebied, want online marketing vereist veel specifieke kennis. Kennis van instrumenten als SEO/SEA, Google analytics, usability, social media en mobile bijvoorbeeld.

Tijdens de voorlichtingsavond Online marketeer B of Online marketing manager B maak je kennis met het online marketing vak, leer je wat de rol van al die instrumenten is en bepalen we samen welke van de twee opleidingen het beste bij jouw leerwensen aansluit.

 


SRM Goeroebijeenkomsten

Ons vakgebied is voortdurend in beweging. Gelukkig maar! Dat vereist van jou als marketing- of communicatieprofessional natuurlijk wel dat je bij blijft. SRM helpt daar graag bij door een aantal keer per jaar een kanjer uit ons vakgebied uit te nodigen om ons bij te praten tijdens een SRM Goeroebijeenkomst.
Bekijk een sfeerimpressie  

Wat speelt er nog meer?

sluiten Sluiten

Inloggen

Je bent ingelogd

Via onderstaande knop ga je direct naar de SRM inlogomgeving.


Uitloggen?

» Uitloggen? Klik hier