Je bent hier: Home  / Evenementen

Evenementen

27 sep 2017

Proefles Marketingcommunicatie-B

Hoe ga je als marketingcommunicatieprofessional om met een wereld waarin Facebook 845 miljoen gebruikers heeft, YouTube de 2e grootste zoekmachine is en er elke seconde twee nieuw profielen worden aangemaakt op LinkedIn? Een wereld waarin 90% van de consumenten de aanbevelingen van peers vertrouwt en slechts 14% van de consumenten nog vertrouwt op boodschappen in advertenties?

Tijdens de proefles Marketingcommunicatie-B gaan we in op de invloed die de vele ontwikkelingen op online gebied van de afgelopen jaren hebben op het vakgebied marketingcommunicatie. Daarbij draait het niet langer alleen om 'zenden naar de doelgroep' maar ook om 'converseren met de doelgroep'.

Docenten en trainers
De proefles Marketingcommunicatie-B wordt verzorgd door Guy van Liemt. Guy van Liemt is afgestudeerd bedrijfseconoom aan de Erasmus Universiteit. Hij vervulde gedurende 6 jaar verschillende marketing- en brand managementfuncties bij Procter & Gamble en is mede-oprichter van Fundix. Momenteel is hij ondernemer in marketing, communicatie en branding en als zodanig betrokken bij een marktonderzoekbureau, digitaal mediabedrijf en communicatiebureau. Guy verzorgt bij SRM bijeenkomsten voor de opleiding NIMA Marketing-B en de Masterclass Branding & Positionering en is kerndocent voor de opleiding Marketingcommunicatie-B.

Data en locaties
De proefles Marketingcommunicatie-B vindt plaats op 27 september 2017 van 19.00 uur tot 21.00 uur bij SRM op de Marnixstraat 317 te Amsterdam. Na afloop van de proefles biedt SRM je de gelegenheid om nog even met de docent(en) na te praten onder het genot van een hapje en een drankje.

Managementboek.nl betitelt 'De Communicatieadviseur' als ‘standaardwerk’

“Karel Winkelaar weet feilloos de vinger op de zere plekken van het adviesvak te leggen. Daar blijft het niet bij, want hij biedt ook oplossingsrichtingen voor de geconstateerde problemen, geholpen door praktijkonderzoek en gesprekken met vakgenoten. Bij elkaar genomen levert dat een prachtig praktijkboek voor communicatieprofessionals op, barstensvol waardevolle tips, denk- en werkrichtingen om op strategisch adviesniveau te komen.”
Bestel het boek  

SRM Goeroebijeenkomsten

Ons vakgebied is voortdurend in beweging. Gelukkig maar! Dat vereist van jou als marketing- of communicatieprofessional natuurlijk wel dat je bij blijft. SRM helpt daar graag bij door een aantal keer per jaar een kanjer uit ons vakgebied uit te nodigen om ons bij te praten tijdens een SRM Goeroebijeenkomst.
Bekijk een sfeerimpressie  

Wat speelt er nog meer?

sluiten Sluiten

Inloggen

Je bent ingelogd

Via onderstaande knop ga je direct naar de SRM inlogomgeving.


Uitloggen?

» Uitloggen? Klik hier