De opleiding

In de korte en intensieve training Marketingcommunicatie-B in 1 day leer je in een dag welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. We laten je zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Reach model. Alle essentiële onderwerpen uit het vakgebied komen aan bod aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Er is aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights.

De training Marketingcommunicatie-B in 1 day vergt een geringe investering in tijd en geld en is daardoor de ideale manier om inzicht te krijgen in de laatste trends en ontwikkelingen in marketingcommunicatie. De training roept vast en zeker ook nieuwe vragen op en is zodoende een prima voorbereiding op de volledige opleiding Marketingcommunicatie-B (Online en Offline), waarin we je helpen om jouw vraagstukken om te zetten in een slimme (on- en offline) marketingcommunicatiestrategie.

Direct resultaat

  • Je krijgt inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen in marketingcommunicatie.
  • Je leert hoe je gestructureerd tot een marketingcommunicatiestrategie kunt komen.
  • Je leert hoe je op een andere manier naar de inzet van media en middelen kunt kijken zodat ze één geheel vormen met de rest van de marketingcommunicatiestrategie.
  • Je krijgt een kijkje in de keuken van Marketingcommunicatie-B.
  • Je legt de basis voor verdere professionalisering als marketingcommunicatiespecialist.

De trainer

Gert Koot is eigenaar van adviesbureau Branded Entertainment en is bijzonder actief als programmamanager, trainer en coach in marketing- en communicatieopleidingen van SRM. Samen met Guy van Liemt ontwikkelde hij het 14-stappenmodel dat ten grondslag ligt aan de opleiding Marketingcommunicatie-B (Online en Offline). In het begin dit jaar verschenen boek ‘Marketingcommunicatie in 14 stappen’ zetten zij de 14 stappen voor een doordachte marketingcommunicatiestrategie helder en overzichtelijk uiteen.

Programma

In de training Marketingcommunicatie-B in 1 day nemen we een kijkje in de wereld van marketing en marketingcommunicatie en wordt het 14-stappenmodel beknopt maar zeer helder behandeld. Er wordt aansluitend aandacht besteed aan de onderwerpen die je wordt geacht te beheersen als je in aanmerking wilt komen voor het SRM-diploma Marketingcommunicatie-B (Online en Offline).

 

John van der Stam
Programmamanager bij SRM

Laat je gegevens achter en ontvang gratis een vrijblijvend adviesgesprek met onze programmamanager.

Startdata & Locaties

In onderstaand overzicht vind je de startdata en locaties van Marketingcommunicatie-B in 1 day. De training vindt plaats op een doordeweekse dag van 9.30 uur tot 16.30 uur. Houd er bij je inschrijving rekening mee dat de locatie per startdatum kan variëren.

 

Literatuur

 

Prijzen

In onderstaand overzicht vind je een specificatie van de kosten van de training Marketingcommunicatie-B in 1 day. Let op: de opleidingsprijs is exclusief btw.

Kosten

Opleidingskosten € 495,00
Opleidingsprijs € 495,00

 

Schrijf je direct in of reserveer alvast een plek

sluiten Sluiten

Inloggen

Je bent ingelogd

Via onderstaande knop ga je direct naar de SRM inlogomgeving.


Uitloggen?

» Uitloggen? Klik hier