1 dag - Groei uit tot customer-insightsexpert
Het kennen van je klant wordt steeds belangrijker. Klanten zijn minder loyaal en de concurrentie wordt groter. Wil je een beter beeld krijgen van wat je klant met je product of dienst doet? En wil je je aanbod beter afstemmen op de wensen van de klant? In deze training leer je tot succesvolle klantinzichten te komen. Zo groei je in korte tijd uit tot een customer-insightsexpert. Deze training wordt verzorgd door onze businesspartner LECTRIC.
Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met customer insights voor marketing- en communicatiedoeleinden, bijvoorbeeld marketeers, programmamanagers, communitymanagers, communicatiemedewerkers en data-analisten.
De training is sterk praktijkgericht opgezet. Onder begeleiding van enthousiaste praktijkdocenten ga je concreet aan de slag met onder meer cocreatie, real-timemarketing en het toepassen van learnings. Je zult merken hoe prettig onze praktijkgerichte aanpak werkt. De nieuwe inzichten pas je namelijk direct toe in je werk. In de training maak je gebruik van actueel lesmateriaal. Daarnaast beschik je over een online leeromgeving. Hierin vind je alle relevante informatie die je nodig hebt.
De trainers van SRM zijn toonaangevende specialisten in hun vakgebied en staan midden in de praktijk. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en spelen in op vernieuwingen in het bedrijfsleven en de samenleving. Zij geven hun kennis en vaardigheden door op een enthousiaste en duidelijke wijze, waardoor jij jezelf sterk ontwikkelt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Customer Insights' van SRM.