1 dag - Aan de slag met webcare, reputatiemanagement en online service
Consumenten delen hun mening over je organisatie online. Van complimenten tot frustraties en uit de hand gelopen discussies. Door een gedegen inzet van webcare verbeter je de klantervaring, verhoog je de klanttevredenheid en beperk je reputatieschade. Tijdens de praktische training Webcare van onze businesspartner LECTRIC ga je aan de slag met een eigen webcarestrategie en een helder online reactiebeleid. Zo versterk je het imago van je organisatie en reageer je effectief op berichtgeving over je merk.
Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die webcare wil integreren in de marketing- en communicatiestrategie. Je bent marketing- of communicatiemedewerker, social-mediamanager of communitymanager.
In de training ga je praktijkgericht aan de slag met webcare. Onderwerpen als usability, crisismanagement en imago komen uitgebreid aan de orde. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Zo weet jij direct hoe je jouw website- en social-mediabeleid kunt aanpassen om professioneel en klantgericht op online posts te reageren. Ook heb je toegang tot onze online leeromgeving. In de online leeromgeving vind je alle relevante informatie die je nodig hebt tijdens de training. Bovendien kun je via de leeromgeving ook communiceren met je medestudenten en trainer.
De trainers van SRM zijn toonaangevende specialisten in hun vakgebied en staan midden in de praktijk. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en spelen in op vernieuwingen in het bedrijfsleven en de samenleving. Zij geven hun kennis en vaardigheden door op een enthousiaste en duidelijke wijze, waardoor jij jezelf sterk ontwikkelt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Webcare' van SRM.