NIMA C – parelduiken naar de diepten van het marketingvak

Marketingdiploma’s, certificaten en opleidingen zijn er in verschillende formats en kwaliteiten, maar de NIMA-diploma’s A, B en C zijn een klasse apart. Ze zijn niet voor niets bekend tot ver buiten de reikwijdte van het marketingvak. Met veel aandacht voor de soms weerbarstige praktijk wordt marketing benaderd als de cyclus van het marketingproces. Centraal in de NIMA-opleidingen staat het vaststellen en uitvoeren van een marketingstrategie, op basis van een bruikbare en waardevolle marketingdiagnose en in lijn met de doelstellingen van de organisatie. Marketingsucces is een keuze, geen educated guess. 
Waar NIMA B een stevige en complete opleiding is voor marketeers met budgetverantwoordelijkheid en veel praktische ervaring, vormt NIMA C de deep dive, op grond waarvan de toekomst van de onderneming wordt bepaald en commercieel succes wordt geborgd. Het gaat een stap verder, met name op het terrein van strategische besluitvorming.
 
Tijdens ons online webinar op 20 juni gaan we in op het nut, de noodzaak en het niveau van NIMA C. Luuk Ros van Team NIMA gaat in deze unieke bijeenkomst in gesprek met NIMA C-docent & marketingstrateeg William van Vessem over marketingstrategie op NIMA C-niveau. In een uur bespreken ze hoe je met de juiste keuzes tot een robuuste en effectieve marketingstrategie komt. Welke keuzes maak je? Welke risico’s loop je? Hoe borg je strategische marketingkeuzes, hoe maak je ze meetbaar en hoe kom je tot besluiten en adviezen?
 
Het webinar vindt plaats tijdens de studievoorlichtingsbijeenkomst NIMA C in one Day en is online als onderdeel van het programma te volgen. 

Zien we jou op 20 juni om 10.00uur in onze online webinar omgeving? 

Aanmelden