Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Samen met NIMA presenteert SRM de Marketing Break – de leukste marketingpodcast van Nederland. Iedere maand gaat onze marketingdocent Karel Zwaan met experts en vakgenoten uit marketing- en reclameland in gesprek om elkaar te inspireren en om te blijven leren over het mooiste vak dat er bestaat. Op deze pagina vind je alle afleveringen, en vergeet je vooral niet te abonneren op onze podcast op Spotify of Apple Podcast. Dan weet je zeker dat er geen mist.

Wie is Karel Zwaan?

Podcast-host Karel Zwaan ken je misschien al als onze energieke, enthousiaste docent. Daarnaast was hij Executive Director Marketing bij Van Landschot Kempen en momenteel directeur en eigenaar van Merkster. In deze podcastreeks gaat hij in gesprek met vakgenoten die net zo’n passie hebben voor het vak als hijzelf.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/teasers/srm_podcast_teaser_karmakebab_v2-280x280-min.png?ext=.png

Aflevering 3: NIMA Marketing Day: Karma Kebab

Marcel van der Heijden, oprichter van Karma Kebab, was te gast bij Karel op de NIMA Marketing Day. In deze podcast komt de complete marketing mix langs. Marcel vertelde over de start en groei van het merk en over de uitdaging en de kansen van de pandemie. En ook over het doorontwikkelen van een product, het bepalen van distributie en de prijs.

 
https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/teasers/srm_podcast_teaser_karmakebab_v2-280x280-min.png?ext=.png

Aflevering 3: NIMA Marketing Day: Karma Kebab

Marcel van der Heijden, oprichter van Karma Kebab, was te gast bij Karel op de NIMA Marketing Day. In deze podcast komt de complete marketing mix langs. Marcel vertelde over de start en groei van het merk en over de uitdaging en de kansen van de pandemie. En ook over het doorontwikkelen van een product, het bepalen van distributie en de prijs.

 

Aflevering 2: Datagedreven marketing

Welke voordelen heeft data organisaties geboden? En hoe kunnen kleine organisatie data voor zich laten werken – en wat betekent data voor de creativiteit? In de aflevering Datagedreven marketing spreekt Karel hierover met VP Marketing bij Manpower én RVA-lid Miriam van der Heijden en Corne Hogendoorn, Directeur Marketing bij Corendon.


Aflevering 2: Datagedreven marketing

Welke voordelen heeft data organisaties geboden? En hoe kunnen kleine organisatie data voor zich laten werken – en wat betekent data voor de creativiteit? In de aflevering Datagedreven marketing spreekt Karel hierover met VP Marketing bij Manpower én RVA-lid Miriam van der Heijden en Corne Hogendoorn, Directeur Marketing bij Corendon.


https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/teasers/srm-podcast-teaser-3-creativiteit-is-koning-3-280x280-min.png?ext=.png

Aflevering 1: Creativiteit is koning

Aflevering 1: Creativiteit is koning Wat is essentieel aan een goede briefing? En gaat data het vak van de creatief overnemen? In de eerste aflevering, Creativiteit is koning, gaat Karel hierover in gesprek met brand consultant Marc Oosterhout en Friso Ludenhoff, Executive Creative Director bij Publicis Groupe NL. Zij bespreken waarom, ondanks alle nieuwe technologische innovaties, creativiteit nog altijd factor nummer 1 is om succesvolle marketingcampagnes op te zetten.

Welke voordelen heeft data organisaties geboden? En hoe kunnen kleine organisatie data voor zich laten werken – en wat betekent data voor de creativiteit? In de aflevering Datagedreven marketing spreekt Karel hierover met VP Marketing bij Manpower én RVA-lid Miriam van der Heijden en Corne Hogendoorn, Directeur Marketing bij Corendon.


https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/teasers/srm-podcast-teaser-3-creativiteit-is-koning-3-280x280-min.png?ext=.png

Aflevering 1: Creativiteit is koning

Aflevering 1: Creativiteit is koning Wat is essentieel aan een goede briefing? En gaat data het vak van de creatief overnemen? In de eerste aflevering, Creativiteit is koning, gaat Karel hierover in gesprek met brand consultant Marc Oosterhout en Friso Ludenhoff, Executive Creative Director bij Publicis Groupe NL. Zij bespreken waarom, ondanks alle nieuwe technologische innovaties, creativiteit nog altijd factor nummer 1 is om succesvolle marketingcampagnes op te zetten.

Welke voordelen heeft data organisaties geboden? En hoe kunnen kleine organisatie data voor zich laten werken – en wat betekent data voor de creativiteit? In de aflevering Datagedreven marketing spreekt Karel hierover met VP Marketing bij Manpower én RVA-lid Miriam van der Heijden en Corne Hogendoorn, Directeur Marketing bij Corendon.