Kennis Breaks

Hoe meet je het succes van je onlinebrandingcampagnes? | 29 september, 16.00 − 17.00 uur

Je hebt een toffe onlinebrandingcampagne gedraaid. Veel views, hoog bereik. En toch, qua macroconversies gebeurt er niet zo veel. Herkenbaar? Dan meet je misschien op minder relevante KPI’s. Er zit een enorm verschil tussen een uitgeserveerde banner en daadwerkelijke groei in merkbekendheid, het primaire doel van merkbranding. Hoe kun je het effect van een onlinebrandingcampagne dan wel goed meten? In dit webinar neemt David den Besten je mee in drie concrete manieren om het succes van je campagne te analyseren.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/teasers/2022/09/sirous-kavehercy-280x280.webp?ext=.webp

Interculturele communicatie op de werkvloer | 13 oktober, 16.00 − 17.00 uur

De wereld is een dorp geworden. Dankzij de toenemende globalisering en digitalisering, bevinden we ons steeds vaker in complexe netwerken van verschillende (sub)culturen. Juist op de werkvloer. Denk aan mensen met een migratieachtergrond, maar bijvoorbeeld ook aan de LHBTQIA-gemeenschap. Interculturele communicatie is een kernaspect geworden van diversiteit en inclusie. Welke nieuwe competenties vraagt dat van de communicatieprofessional? En wat betekent dat voor de communicatiestrategieën van bedrijven? In dit webinar neemt Sirous Kavehercy je mee in de theorie en praktijk van multiculturele communicatie. 

Vorige Kennis Breaks terugkijken

Inmiddels hebben we al verschillende Kennis Breaks over actuele onderwerpen georganiseerd. Heb je een van de Kennis Breaks gemist? Geen probleem: je kunt ze gewoon online terugkijken.