Op Vrijdag, 15 September, 2023, 11:16
Op Maandag, 4 September, 2023, 15:40
Op Woensdag, 16 Augustus, 2023, 08:51
Heb je je ooit afgevraagd wat schuilt achter de populariteit en het succes van een bedrijf? Waarom vergaren sommige merken fans en pleitbezorgers terwijl andere in de vergetelheid raken? Vandaag gaan we op expeditie in de wereld van merkcommunicatie. Onze queeste? Het onthullen van de raadsels achter geslaagde merkcommunicatie en het ontdekken van de schatten die jouw merk omvormen tot een verhaal van triomf.
Op Woensdag, 16 Augustus, 2023, 08:44
Heb je je ooit afgevraagd hoe grote merken zich weten te onderscheiden te midden van de kakofonie van marketingboodschappen? Of hoe ze het steeds veranderende digitale landschap benutten? Het antwoord ligt in een baanbrekende tool: marketing automation. In dit boeiende stuk gaan we op reis door het dynamische rijk van marketing automation. Samen verkennen we de essentie, de krachten en de transformerende resultaten die het kan opleveren. Dus, pak je ontdekkingshoed en laten we je marketingkennis versterken!
Op Vrijdag, 28 Juli, 2023, 10:22
SRM, opleider van marketing- en communicatieprofessionals, kondigt met trots de benoeming aan van Folkje Berends als nieuwe directeur. Folkje, die deze functie overneemt van Maarten Nijboer, brengt een schat aan ervaring en expertise in marketing, communicatie en management met zich mee.
Op Maandag, 17 Juli, 2023, 09:56
In 1996 heb ik onderzoeksbureau DVJ Insights opgericht. Mijn expertise ligt bij het adviseren van bedrijven over merken en media, zowel offline als online. Ik heb gewerkt als bestuurslid bij MWG (vereniging voor commerciële communicatie en media) en bij NIMA als bestuurslid bij de expertgroep Online Marketing. Naast mijn onderzoeksactiviteiten ben ik voorzitter van Stichting Beat Batten, dat zich inzet om een remedie te vinden voor de stofwisselingsziekte Batten.
Op Maandag, 3 Juli, 2023, 09:55
Veel marketing- en communicatieprofessionals volgen toch maar geen vakopleiding. Ze zouden wel willen, maar ze willen zich niet voor een aantal maanden committeren. Of ze vinden het te duur. Of beide. Toch is een vakopleiding altijd de investering waard. Wij geven je vijf goede redenen waarom.
Op Vrijdag, 30 Juni, 2023, 16:44
Als je een klassikale opleiding gaat volgen, wil je natuurlijk leren met mensen die werken op hetzelfde niveau als jij. Zo profiteren jullie het meest van lesinhoud en kunnen jullie ook weer van elkaar leren. Bij SRM zorgen we er daarom voor dat je bij gelijkgestemden in de klas komt, die net als jij passie hebben voor het vak waar ze in werken. Ontdek hoe we dit aanpakken.
Op Woensdag, 21 Juni, 2023, 10:24
Jos Govaart, oprichter van Coopr, helpt merken die een rol spelen in het dagelijks leven aan communicatieoplossingen die impact maken. Van adidas tot Coca Cola en LinkedIn. Daarnaast is hij een van de vakgenoten die deel uitmaken van de Raad van Advies van SRM. Hij vertelt over het belang van goede PR.
Op Dinsdag, 30 Mei, 2023, 16:48
Als je een klassikale opleiding volgt, wil je natuurlijk les van iemand die er écht verstand van heeft. Daarom werken we bij SRM alleen met docenten die zelf veel ervaring hebben in het vak. Zo weet je zeker dat je alles uit je opleiding haalt.
Op Zondag, 23 April, 2023, 13:14
Op Zondag, 16 April, 2023, 08:28
Als online-, marketing- en communicatieprofessional kun jij je leven lang blijven leven. Het vak verandert immers constant. Met trainingen en opleidingen zorg jij ervoor dat je kennis up-to-date blijft en jij je werk nog beter kunt uitvoeren.
Op Dinsdag, 11 April, 2023, 10:37
Volgens onderzoek van het UWV is de rol van online marketeer officieel een krapteberoep, met moeilijk vervulbare vacatures. Veel organisaties zijn, door de coronaperiode, genoodzaakt om te bezuinigen op personeelskosten. Medewerkers worden ontslagen en vacatures staan op on hold. De vraag naar online marketeers blijft echter alleen maar groeien.
Op Zaterdag, 1 April, 2023, 09:21
Actuele ontwikkelingen in de markt en binnen de marketing- en communicatieafdelingen van organisaties vragen vaak om meerdere professionals met elk hun eigen specialisme. Daar staat tegenover dat algemene marketingkennis, waarin marketeers vanuit een breder perspectief kunnen kijken, in de praktijk ook heel waardevol blijkt. Als T-shaped marketeer combineer je het beste van beide werelden. Karin Zoetemeyer, programmamanager van SRM, vertelt over de kracht van de T-shaped marketeer
Op Vrijdag, 24 Maart, 2023, 10:41
Vanaf nu kun je je opleiding of training kiezen uit ons vernieuwde aanbod, want dat staat online! Maar wat is er eigenlijk allemaal nieuw? En waarom kies je voor SRM? Karin Zoetemeyer, programmamanager van SRM, vertelt.