SRM voldoet als NIMA Education Partner aan de door NIMA gestelde eisen omtrent kwaliteit, continuïteit, onafhankelijkheid en praktische aansluiting op diverse NIMA examens.
Karel Zwaan spreekt in deze aflevering met Eric Lagerwey, woordvoerder bij Rabobank en kerndocent bij SRM. Eric vertelt wat het vak van woordvoerder inhoudt, welke vaardigheden onmisbaar zijn en hoe je effectief kunt laveren tussen journalistieke vragen en bedrijfsbelangen.
Een woordvoerder moet meer zijn dan een doorgeefluik van informatie. Sterker nog, de rol vereist uitstekende communicatieve vaardigheden, een goed begrip van de mediawereld en de belangen van het bedrijf dat je vertegenwoordigt. Je moet binnen en buiten het bedrijf een ijzersterk netwerk hebben.
Je hoort het allemaal in de podcast. Beluister de aflevering nu via je favoriete podcastkanaal!
Aflevering 23: De geheimen van digitale marketing
Een website zit net zo logisch in elkaar als een huis. De douche staat niet in de woon-, maar in de badkamer. Volgens diezelfde ijzeren logica richt Digital marketing strateeg Rob van Berkel websites en campagnes in. Karel Zwaan sprak met hem voor Marketing Break, de podcast van SRM en NIMA.