Masterclass Customer Relationship Management (CRM)

3 dagen - Naadloze communicatie van oriëntatie tot loyaliteit

Duur:

3 dagen

Niveau:

Trainingen

Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

De klant van vandaag kan kiezen uit ontzettend veel producten en diensten van bijna evenveel aanbieders. Hoe zorg jij er dan voor dat de klant voor jou kiest en blijft kiezen? Het antwoord zit hem in de dienstverlening, in de relatie die je met een klant opbouwt. In deze training Masterclass Customer Relationship Management (CRM) leer je daar optimaal gebruik van maken. Onder begeleiding van ervaren professionals uit de marketing- en communicatiewereld ontwikkel jij strategieën om meerwaarde te bieden aan je klanten.

Wat ga je leren

  • Je weet hoe je klanttevredenheid kunt meten en beïnvloeden
  • Je kunt een CRM-strategie ontwikkelen die organisatiebreed geïmplementeerd kan worden
  • Je begrijpt hoe je data kunt inzetten om customer retentie te bevorderen
  • Je handelt binnen de kaders van de wet bij het opslaan en verwerken van klantgegevens

Voor wie

Je bent werkzaam op HBO-niveau in een functie als bijvoorbeeld inbound marketeer, salesprofessional, brandmanager of (online) marketeer. Je hebt al enige kennis en ervaring met customer relationship management door bijvoorbeeld het ontwikkelen of implementeren van een klantgerichte strategie. Door een korte training wil jij meer uit CRM leren halen.

Deze training wordt verzorgd op C-niveau, het niveau voor de medior en senior professional die zich op tactisch en strategisch niveau wil doorontwikkelen.

Programma

De training biedt een combinatie van theorie en praktijk. Zo leer je hoe je onderzoekt wat klanten belangrijk vinden en dit implementeert in de organisatiestrategie. Ook ontdek je hoe je ICT en marketing automation kunt inzetten bij CRM. Wil je persoonlijke acties kunnen opzetten? Relevante mailings kunnen versturen? Of heb je nog andere ideeën om klanten je expertise te tonen en aan je te binden? In deze training ontdek je wat er mogelijk is en hoe je veranderingen in customer relationship management doorvoert binnen je organisatie.

Toptrainers uit de praktijk

De trainers van SRM zijn toonaangevende specialisten in hun vakgebied en staan midden in de praktijk. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en spelen in op vernieuwingen in het bedrijfsleven en de samenleving. Zij geven hun kennis en vaardigheden door op een enthousiaste en duidelijke wijze, waardoor jij jezelf sterk ontwikkelt.

Programma
Programma
Programma
Programma
Programma

Certificaat

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Customer Relationship Management (CRM)' van SRM.

Programma

Aan de hand van theorieën als de Customer Life Value en de Net Promotor Score ontwikkel je inzicht in de waarde die klanten jouw organisatie geven en hoe je door middel van organisatorische, technologische en/of marketinggerichte veranderingen van klanten loyale klanten of zelf promotors maakt.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Customer Relationship Management (CRM)

(3 dagen)

  • Customer lifecycle analyse en klanttevredenheid (NPS)
  • Analyse en CRM-uitdaging vaststellen
  • Vertalen van klantwaardeanalyse naar een CRM-strategie
  • Klantwaarde managementstrategie
  • Implementatie
  • Introductie in een succesvol customer relationship management
  • Strategie planmatig uitwerken naar maatregelen op het vlak van organisatie, cultuur, technologie/ICT
  • Customer centric strategie en planning
  • CRM en marketing automation
  • Customer databronnen en datamanagement
  • Verandermanagement en plateauplanning
  • Kritische succesfactoren
  • Juridische aspecten
Planning
Planning
Planning
Planning
Planning

Duur

De training Masterclass Customer Relationship Management (CRM) duurt 3 dagen.

 
Investering
Investering
Investering
Investering
Investering

Kosten dag variant, bij betaling in 1 termijn

Lesgeld
€ 2.025,-
Studiemateriaal
€ 86,50
Arrangementen (Food & Beverage)
€ 75,-
Locatiekosten
€ 88,50
Reprorechten
€ 15,-
Totaalprijs (exclusief BTW)
€ 2.290,-
Wil jij een kostenoverzicht in jouw mailbox ontvangen?
Kostenoverzicht aanvragen
Arrangementen
Volg je bij ons een opleiding of training? Dan zorgen wij voor eten en drinken. We hebben dagarrangementen voor de dagopleidingen, bestaande uit onbeperkt koffie, thee, ijswater en een uitgebreide lunch. Voor dit arrangement betaal je € 25,- (excl. btw) per keer. Voor de avondopleidingen betaal je € 5,50 (excl. btw) per keer. Hiervoor krijg je onbeperkt koffie en thee. In sommige gevallen worden er naast arrangementskosten ook kosten voor zaalhuur in rekening gebracht. De zaalhuur bedraagt € 29,50 (excl. btw) per dag en in de avond € 10,- (excl. btw) per keer. Wil je weten of wij een arrangement regelen en er apart locatiekosten in rekening gebracht worden? Kijk dan bij de kostenoverzichten van de betreffende opleiding of training.
 
Reprorechten en hand-outs
Voor een beperkt aantal opleidingen worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening gebracht. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).
 
Btw
Kies je voor wettelijk erkend onderwijs, HBO Bachelor of volledige Master, dan zijn deze opleidingen altijd vrijgesteld van btw. De overige opleidingen en trainingen zijn belast met 21% btw.
 
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je de opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%
 
Studie- en trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw.
 
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

Masterclass Customer Relationship Management (CRM)

Niveau:

Trainingen

Duur:

3 dagen

Variant:

Dag

Masterclass Customer Relationship Management (CRM)

Ervaringen en beoordelingen van onze studenten

Lees hier hoe onze studenten de opleidingen van SRM ervaren en beoordelen.

Opleidingsadvies


Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.
Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs via het onderstaande telefoonnummer of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.