Webinars van SRM terugkijken

Wil jij binnen een uur alles leren over een actueel onderwerp? Bekijk dan onze gratis online Kennis Breaks terug. In deze webinars vertellen docenten je alles over een onderwerp en geven je de handvatten om ermee aan de slag te gaan. Deze Kennis Breaks kun je direct terugkijken:
https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/srm-bol_berber01_1.jpg?ext=.jpg

Do’s en don’ts voor jouw contentstrategie op social media

Door Berber Hoekstra

In deze Kennis Break deelt SRM-docent Berber Hoekstra aan de hand van verschillende praktijkvoorbeelden praktische handvatten om jouw kanalen te verbeteren. Na afloop kun je direct aan de slag met je content op social media.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/srm-bol_berber01_1.jpg?ext=.jpg

Do’s en don’ts voor jouw contentstrategie op social media

Door Berber Hoekstra

In deze Kennis Break deelt SRM-docent Berber Hoekstra aan de hand van verschillende praktijkvoorbeelden praktische handvatten om jouw kanalen te verbeteren. Na afloop kun je direct aan de slag met je content op social media.

Google Analytics 4 – Klaar voor de revolutie

Door David den Besten

Op dit moment is Google bezig een van de grootste veranderingen van Google Analytics ooit uit te rollen. Met de komst van Google Analytics 4 krijg je als marketeer nieuwe analysemogelijkheden erbij. In deze Kennis Break leer jij alle ins en outs over Google Analytics 4.

Google Analytics 4 – Klaar voor de revolutie

Door David den Besten

Op dit moment is Google bezig een van de grootste veranderingen van Google Analytics ooit uit te rollen. Met de komst van Google Analytics 4 krijg je als marketeer nieuwe analysemogelijkheden erbij. In deze Kennis Break leer jij alle ins en outs over Google Analytics 4.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/karel-zwaan-srm-640x640.png?ext=.png

Hoe bepaal je de juiste prijsstrategie?

Door Karel Zwaan

Leer hoe je de juiste prijsstrategie bepaalt voor jouw product of dienst. De prijs is daarbij nooit een strategie op zich, maar een middel voor een doel. Jóuw doel. Leren hoe je de juiste prijsstrategie bepaalt?

Daarnaast deelde Karel de sheets met ons. Bekijk ze hier

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/karel-zwaan-srm-640x640.png?ext=.png

Hoe bepaal je de juiste prijsstrategie?

Door Karel Zwaan

Leer hoe je de juiste prijsstrategie bepaalt voor jouw product of dienst. De prijs is daarbij nooit een strategie op zich, maar een middel voor een doel. Jóuw doel. Leren hoe je de juiste prijsstrategie bepaalt?

Daarnaast deelde Karel de sheets met ons. Bekijk ze hier

Groepsdynamica: we weten veel van individuen, maar wat weet je eigenlijk van groepen?

Door Bas van Kesteren

Tijdens deze Kennis Break krijg je een uniek kijkje in de keuken van groepsdynamica. Waarom is het belangrijk om in dialoog te gaan met groepen? Hoe zorg je ervoor dat je niet alleen de luide minderheid maar ook de stille meerderheid hoort? En wat is het voordeel van online werken met groepen?

Groepsdynamica: we weten veel van individuen, maar wat weet je eigenlijk van groepen?

Door Bas van Kesteren

Tijdens deze Kennis Break krijg je een uniek kijkje in de keuken van groepsdynamica. Waarom is het belangrijk om in dialoog te gaan met groepen? Hoe zorg je ervoor dat je niet alleen de luide minderheid maar ook de stille meerderheid hoort? En wat is het voordeel van online werken met groepen?

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/280x280_bol.png?ext=.png

Growth Hacking

Door David den Besten

Tijdens deze 45 minuten durende Kennis Break Growth Hacking ontdek je onder andere wat Growth Hacking (niet) is en vertellen we je meer over een succesvol Growth Marketingteam en -proces. We delen daarnaast tot de verbeelding sprekende praktijkvoorbeelden van Growth Marketing met je.

Na de Kennis Break heeft docent David den Besten nog de vraag over welke tools het beste zijn om te gebruiken beantwoord. Lees zijn antwoord hier.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/280x280_bol.png?ext=.png

Growth Hacking

Door David den Besten

Tijdens deze 45 minuten durende Kennis Break Growth Hacking ontdek je onder andere wat Growth Hacking (niet) is en vertellen we je meer over een succesvol Growth Marketingteam en -proces. We delen daarnaast tot de verbeelding sprekende praktijkvoorbeelden van Growth Marketing met je.

Na de Kennis Break heeft docent David den Besten nog de vraag over welke tools het beste zijn om te gebruiken beantwoord. Lees zijn antwoord hier.

Employee Advocacy: bouw samen aan een sterk merk

Door Marieke Pijler

Tijdens deze Employee Advocacy Kennis Break leer je in 45 minuten hoe je met je medewerkers de krachten bundelt en samen aan een sterk merk bouwt. Het wordt helder waarom je juist nú wilt beginnen en we vertellen hoe je dat aanpakt.

Employee Advocacy: bouw samen aan een sterk merk

Door Marieke Pijler

Tijdens deze Employee Advocacy Kennis Break leer je in 45 minuten hoe je met je medewerkers de krachten bundelt en samen aan een sterk merk bouwt. Het wordt helder waarom je juist nú wilt beginnen en we vertellen hoe je dat aanpakt.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/william-van-vessem-srm-640x640.png?ext=.png

Een nieuw businessmodel, utopie of werkelijkheid met het Business Model Canvas?

Door William van Vessem

Tijdens deze Kennis Break van SRM leer je in 45 minuten meer over het Business Model Canvas. Dit is een tool om jouw businessmodel te optimaliseren.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/william-van-vessem-srm-640x640.png?ext=.png

Een nieuw businessmodel, utopie of werkelijkheid met het Business Model Canvas?

Door William van Vessem

Tijdens deze Kennis Break van SRM leer je in 45 minuten meer over het Business Model Canvas. Dit is een tool om jouw businessmodel te optimaliseren.

De rol van TikTok binnen influencer marketing

Door Dana de Koning

Kom alles te weten over het snelst groeiende socialmediaplatform en ontdek hoe je de app kunt inzetten voor succesvolle influencer marketing.

De rol van TikTok binnen influencer marketing

Door Dana de Koning

Kom alles te weten over het snelst groeiende socialmediaplatform en ontdek hoe je de app kunt inzetten voor succesvolle influencer marketing.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/bol-marieke-280x280.png?ext=.png

Storytelling voor marketeers

Door Marieke Pijler

Hoe zorg je ervoor dat je potentiële klanten aandacht hebben voor jouw marketingboodschap in een wereld met zoveel prikkels? Ontdek hoe je verhalen kunt inzetten om de aandacht van klanten te trekken en vast te houden.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/bol-marieke-280x280.png?ext=.png

Storytelling voor marketeers

Door Marieke Pijler

Hoe zorg je ervoor dat je potentiële klanten aandacht hebben voor jouw marketingboodschap in een wereld met zoveel prikkels? Ontdek hoe je verhalen kunt inzetten om de aandacht van klanten te trekken en vast te houden.

Hoe haal je meer rendement uit je mediabudget?

Door Jorn Moraal

Bedrijfsresultaten staan onder druk. Toch biedt een crisis ook altijd kansen. Ontdek hoe je in deze tijd toch maximaal effect kunt sorteren met je (gekrompen) marketingbudget.

Hoe haal je meer rendement uit je mediabudget?

Door Jorn Moraal

Bedrijfsresultaten staan onder druk. Toch biedt een crisis ook altijd kansen. Ontdek hoe je in deze tijd toch maximaal effect kunt sorteren met je (gekrompen) marketingbudget.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/sirous-kavehercy-srm-640x640.png?ext=.png

Het belang van data voor de communicatie-professional

Door Sirous Kavehercy

Wil jij optimaal communiceren met stakeholders en de performance van je communicatieafdeling vergroten? Ontdek de mogelijkheden van data en data-analytics.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/srm/srm/content/sirous-kavehercy-srm-640x640.png?ext=.png

Het belang van data voor de communicatie-professional

Door Sirous Kavehercy

Wil jij optimaal communiceren met stakeholders en de performance van je communicatieafdeling vergroten? Ontdek de mogelijkheden van data en data-analytics.

Voice marketing, wanneer zet je voice in voor je business

Door Carla Verwijmeren

Voice speelt een steeds prominentere rol in het contact tussen organisaties en klanten. In deze Kennis Break nemen we je mee in de ins en outs van voice. Zo ontdek je hoe je deze nieuwe technologie kunt inzetten voor jouw business.

Voice marketing, wanneer zet je voice in voor je business

Door Carla Verwijmeren

Voice speelt een steeds prominentere rol in het contact tussen organisaties en klanten. In deze Kennis Break nemen we je mee in de ins en outs van voice. Zo ontdek je hoe je deze nieuwe technologie kunt inzetten voor jouw business.

Waar worden wij vooral om gewaardeerd?