Master in Marketingmanagement (MMM) specialisatie Strategisch sales- en accountmanagement

NVAO-geaccrediteerde Masteropleiding

Duur:

24 maanden

Niveau:

Masteropleiding

Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Als marketingmanager ben je continu bezig met vernieuwing. Je wilt op de hoogte blijven van de klantbehoefte en hoe je organisatie of producten daarbij aansluiten. Onder begeleiding van topdocenten ga je tijdens deze specialisatie aan de slag met het optimaliseren van het verkoopbeleid en hoe je verkoop- en innovatiedoelen kunt blijven behalen in een veranderende markt. Je ontwikkelt niet alleen vaardigheden om een salesteam effectief aan te sturen, maar ook verdiep je je in het ontwikkelen van een strategische visie. Kortom: na het volgen van deze opleiding bezit je alle kleine kneepjes van het vak. Deze opleiding wordt uitgevoerd door onze businesspartner NCOI University of Applied Sciences.

Voor wie

Je wilt naast je baan een erkende Masterspecialisatie volgen, waarin alle aspecten van sales- en accountmanagement aan bod komen. De kennis en vaardigheden die je hier opdoet, wil je direct kunnen inzetten in je rol als salesmanager of accountmanager.

Programma

Met deze Master ontwikkel je je op het hoogste niveau. Je doorloopt 2 fases, het kern- en het topprogramma, en je studeert af. In de opleiding ga je op Masterniveau aan de slag met opdrachten en cases uit de praktijk. Dit doe je onder leiding van docenten uit het werkveld. Zij weten precies wat er zich in het werkveld afspeelt en kunnen je daarom uitstekend begeleiden bij vraagstukken. Ook kun je de opdrachten in je huidige organisatie toepassen, zodat je studie direct rendement heeft.

Elke Masterclass rond je steeds in 8 avonden of 4 dagen af. Je wordt tijdens de opleiding ondersteund door onze gebruiksvriendelijke online leeromgeving. Je kunt kiezen uit een dagvariant van 1 dag per 2 weken of een avondvariant van 1 avond per week. Ook kun je deze opleiding online volgen via e-learning. Zie Studeren op afstand.

Programma

In de eerste fase doe je kennis en vaardigheden op van onderwerpen zoals organisatiestrategie en concurrentieanalyse. Wat je leert, kun je meteen in je werk toepassen.

In de tweede fase verdiep je je onder andere in accountmanagement en big data. Ook kies je een specialisatie op basis van je interesse. Hiermee geef je deels zelf richting aan je opleiding.

In de afstudeerfase verwerk je al het geleerde in een praktijkgericht onderzoek waarna je een praktische opdracht maakt. De praktijkopdracht is gericht op de beroepspraktijk.

Toelatingsvoorwaarden

Je kunt deze Master volgen als je een HBO Bachelor- of academische opleiding hebt afgerond. Heb je dit niet, dan kun je ook instromen met een 21+ toets. Zie Toelichting Masteropleidingen.

Topdocenten uit de praktijk

De docenten worden zorgvuldig geselecteerd. Vakkennis binnen online markten, ruime en actuele ervaring in het vakgebied en didactische kwaliteiten zijn de belangrijkste criteria. Op elke bijeenkomst wordt een docent ingezet die in zijn of haar dagelijkse praktijk met alle facetten daarvan in aanraking komt. Hierdoor weten de docenten de theorie eenvoudig te vertalen naar de voor jou herkenbare praktijk.

Gunstige financiering

Betaal je het programma zelf? Dan kun je gebruikmaken van het levenlanglerenkrediet, een aantrekkelijke studiefinanciering voor volwassenen. Daarmee kan iedereen tot 55 jaar de opleidingskosten grotendeels door de overheid laten financieren. Kijk op Levenlanglerenkrediet voor meer informatie of neem contact op met onze opleidingsadviseurs.

Master in Marketingmanagement (MMM) specialisatie Strategisch sales- en accountmanagement

Niveau:

Masteropleiding

Duur:

24 maanden

Variant:

Dag, Zaterdag, Avond en E-learning

Prijs:

€ 21.395,00

Master in Marketingmanagement (MMM) specialisatie Strategisch sales- en accountmanagement

Ervaringen en beoordelingen van onze studenten

Lees hier hoe onze studenten de opleidingen van SRM ervaren en beoordelen.

Opleidingsadvies


Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs via het onderstaande telefoonnummer of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur.