Ben je werkzaam in een uitdagende marketing- of marketingcommunicatiefunctie en kom je regelmatig in aanraking met vraagstukken rondom merkmanagement en marketingcommunicatie? Zoek je vanuit verschillende invalshoeken (zowel theorie als praktijk) naar een fundamenteel en actueel inzicht in de rol van strategisch merk- en marketingcommunicatiemanagement? En wil je deze inzetten bij het bepalen van de marketing- en communicatiestrategie? Kies dan voor deze SRM C Brandmanagement, dé marketingcommunicatie- en merkenopleiding. Met dit programma til je je kennis naar het hoogste niveau. Daarmee verkrijg je een sterk onderscheidende positie op de arbeidsmarkt.
Je kent het werkterrein goed en wilt uitgroeien tot een expert op merk- en marketingcommunicatiegebied. Je komt in je praktijk regelmatig in aanraking met vraagstukken rond merkmanagement en wilt je kennis verder uitbreiden op strategisch niveau. Dat maakt juist dit programma van SRM zo geschikt voor jou.
Deze opleiding vormt een vervolg op de opleiding SRM Marketingcommunicatie B. Heb je deze opleiding niet gevolgd en wil je toch de opleiding SRM C Brandmanagement volgen? Dan raden we je aan om eerst de Voorbereiding Brandmanagement C te volgen.
In dit programma benader je marketingcommunicatie vanuit het hoogste niveau. Je verdiept je in de belangrijkste trends, ontwikkelingen en invloed hiervan op merken en marketingcommunicatie. Je leert hoe je organisatie zich kan onderscheiden van concurrenten en ontwikkelt vaardigheden om dit te verwerken in een heldere brandingstrategie. Hierbij verdiep je je in de elementen die een rol spelen bij het bepalen van de merkidentiteit en positionering zoals merkessentie, merkbelofte, bewijsvoering, merkpersoonlijkheid en media. Met de kennis en vaardigheden die je opdoet, kun je een krachtige en effectieve marketingstrategie formuleren die volledig aansluit op de organisatiestrategie.
Het vakgebied is breed, daarom werken we nauw samen met verschillende specialisten. Zij krijgen dagelijks te maken met de uitdagingen en kansen die het vakgebied met zich meebrengt en weten hoe de online wereld er vandaag de dag uitziet. Daarbij beschikken zij over de juiste didactische vaardigheden om hun kennis zuiver over te brengen. Bovendien zullen de trainers tijdens de bijeenkomsten actief op jouw persoonlijke ontwikkelvraag en praktijkomgeving inspelen. Vast kennismaken met onze docenten? Bekijk professionals voor een eerste indruk.
Wil je na de opleiding SRM C Brandmanagement nog meer leren? Misschien is de volgende optie interessant voor jou:
Tijdens de live businesscase werk je van vrijdagochtend tot en met zaterdagmiddag op een toplocatie (inclusief diner, borrel en overnachting) in teamverband aan een reëel bestaand vraagstuk, voorgelegd door een aansprekende opdrachtgever. In een realistische praktijksimulatie haal je onder tijdsdruk het uiterste uit jezelf en je team. Aan het slot van de 2-daagse live businesscase presenteert jouw team jullie oplossing en aanpak aan de opdrachtgever. Deze geeft direct feedback en kiest de beste aanpak. Alle eerdere deelnemers beoordelen de live businesscase als hoogtepunt in de C-opleiding, met name de uitdaging, de spanning en het enorm hoge leerrendement.
Een opleiding volgen naast je baan en drukke privéleven? Dat kan soms lastig zijn. Bepaal daarom zelf hoe je je opleiding volgt.
Zie Opleidingsvarianten voor meer uitleg over de verschillende lesvormen.
Ontdek je tijdens je opleiding dat een andere lesvariant beter bij je past? Maak gebruik van de SRM-switchgarantie. Zo stap je moeiteloos over zonder extra kosten.
Je houdt je bezig met voor brandmanagement relevante onderwerpen. Zo verdiep je je onder meer in de positionering en vergelijk je je organisatie op deelaspecten met die van de concurrenten. Je weet wat er binnen de organisatie speelt en in de omgeving ervan en gebruikt deze kennis om je organisatie stevig in de markt te zetten.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Je rondt dit programma af met een eindopdracht en een mondeling examen, waarmee je aantoont dat je het geleerde kunt toepassen binnen je werkomgeving. Bij succesvolle afronding ontvang je het zeer gewaardeerde diploma 'SRM C Brandmanagement'.
Op het moment dat je verder wilt studeren in een Masteropleiding van NCOI en je toelaatbaar bent tot deze opleiding, kun je dit programma mogelijk inbrengen als vrijstelling.
Deze SRM C Brandmanagement duurt 8 maanden. Het programma wordt overdag verzorgd. Dit dagprogramma heeft 11 bijeenkomsten van 09.30 uur tot 16.30 uur en 3 bijeenkomsten van 3 uur. Je kunt dit programma ook via e-learning volgen met contact en begeleiding op afstand.
Kies je ervoor om aan de live businesscase deel te nemen? Dan moet je rekening houden met 1 dag van 10.00 uur tot 22.00 uur en 1 dag van 10.00 uur tot 16.00 uur voor de live businesscase.
Naast de aangegeven kosten kan er in de loop van je studie sprake zijn van eventuele aanvullende kosten. Of je te maken krijgt met deze kosten is afhankelijk van je studiebehoefte. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen voor extra examenbegeleiding of het maken van een herexamen wanneer je niet in een keer slaagt. Het menu met extra mogelijkheden en de bijbehorende kosten vind je hier en in de online leeromgeving e-Connect, waar je na de inschrijfbevestiging toegang toe hebt.
Volg je bij ons een opleiding of training? Dan zorgen wij voor eten en drinken. We hebben dagarrangementen voor de dagopleidingen, bestaande uit onbeperkt koffie, thee, ijswater en een uitgebreide lunch. Voor dit arrangement betaal je € 25,- (excl. btw) per keer. Voor de avondopleidingen betaal je € 5,50 (excl. btw) per keer. Hiervoor krijg je onbeperkt koffie en thee. In sommige gevallen worden er naast arrangementskosten ook kosten voor zaalhuur in rekening gebracht. De zaalhuur bedraagt € 29,50 (excl. btw) per dag en in de avond € 10,- (excl. btw) per keer. Wil je weten of wij een arrangement regelen en er apart locatiekosten in rekening gebracht worden? Kijk dan bij de kostenoverzichten van de betreffende opleiding of training.
Voor een beperkt aantal opleidingen worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening gebracht. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).
Betaal je je opleiding zelf? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen.
Elke 2 maanden start een nieuwe aanvraagperiode voor het STAP-budget. Bij de start van een nieuwe aanvraagperiode kun je om 10:00 uur bij het UWV je budget aanvragen. Dit kan per persoon één keer per jaar. Met het STAP-budget ontvang je maximaal € 1.000,- subsidie op je training of opleiding. Het budget van het kabinet wordt dit jaar verdeeld over 5 aanvraagtermijnen. Op onze speciale informatiepagina lees je alles over het STAP-budget.
Veel werkgevers willen graag investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers en beschikken over een jaarlijks opleidingsbudget om opleidingen voor werknemers te bekostigen. Daarnaast kan de organisatie de gemaakte opleidingskosten mogelijk volledig aftrekken van de inkomstenbelasting en gebruikmaken van andere fiscale regelingen. Heeft jouw organisatie een opleidingsbudget waar je gebruik van kunt maken? Vraag het na bij de HR-afdeling of je leidinggevende, want dit kan veel voordeel opleveren.
Kies je voor wettelijk erkend onderwijs, HBO Bachelor of volledige Master, dan zijn deze opleidingen altijd vrijgesteld van btw. De overige opleidingen en trainingen zijn belast met 21% btw. Het lesgeld/trainingsgeld is voor particulieren vrijgesteld van btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je de opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%
Studie- en trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw ongeacht of de betalende partij particulier of zakelijk is.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.