Selecteer een thema

Selecteer een thema

Hoe adviseer je de organisatietop?

Ontdek het op 24 maart in onze gratis Kennis Break Boardroom dynamics

Als leidinggevende in de marketing of communicatie, wil je natuurlijk ook trusted advisor zijn van de directie of Raad van Bestuur. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Topprofessionals worstelen vaak met hun rol in de boardroom. Dat kan én moet anders, vindt topdocent Karel Zwaan in de Kennis Break Boardroom dynamics.

Be bright, be brief and be gone

In dit live webinar, dat plaatsvindt op 24 maart om 16.00 uur, neemt Karel je mee in de dynamiek van besturen en bestuurders. Welke toegevoegde waarde hebben marketing en communicatie vanuit hun perspectief? En hoe kun je daar op inspelen? 

Karel, die jarenlang marketingdirecteur was bij Van Lanschot Kempen en communicatiedirecteur bij Ernst & Young, biedt verrassende nieuwe inzichten en praktische tips. Be bright, be brief and be gone is bijvoorbeeld een veelgehoorde tip. Uitgaande van de kennis en vaardigheden die topprofessionals in de marketing en communicatie al in huis hebben, legt Karel uit hoe je dat aanpakt.
Boardroomcomptenties

In de Kennis Break gaat veel aandacht uit naar het versterken van de marketing- of communicatiefunctie, zowel in de maatschappij als in de organisatie. Stakeholders moeten veel meer dan nu het geval is gaan inzien hoe belangrijk het vak is. Dat voor elkaar krijgen, door je eigen kracht en dat van je team goed uit te lichten, is bij uitstek een taak voor marketing- of communicatiedirecteuren, vindt Karel.

In het verlengde daarvan zijn boardroomcompetenties natuurlijk belangrijk. Veel marketeers of communicatieprofessionals hebben het idee dat er niet naar ze geluisterd wordt en vinden het lastig om presentaties te houden voor de organisatietop. 

Karel belicht het belang van competenties als leiderschap, adviesvaardigheden en interne communicatie. Boardroom dynamics is een must voor elke vakprofessional die op het hoogste niveau wil acteren.

Meld je gratis aan
 

Boardroom dynamics voor marketing- en communicatieprofessionals
Door: Karel Zwaan
Datum: 24 maart
Tijd: 16.00 − 17.00 uur