Hoe gebruik je business intelligence en (Gen)AI-tools om je marketingstrategie van top tot teen te optimaliseren? Dit en meer leer je tijdens een opleiding of training digitale vaardigheden van SRM. Bekijk het volledige aanbod op deze pagina en kies de training die jou vooruithelpt.
Onder digitale vaardigheden verstaan we alle kennis en tools die je nodig hebt om als (digital) marketeer aan de slag te gaan. Hierbij kun je denken aan een stoomcursus Google Analytics 4 of een training e-mailmarketing. Maar ook op strategisch niveau zijn digitale vaardigheden onmisbaar. Bijvoorbeeld voor het implementeren van digitale innovaties om businessmodellen en langetermijnstrategieën te verbeteren. Met deze digitale vaardigheden haal je op een slimme en efficiënte manier het maximale uit de online aanwezigheid van je organisatie.
In een vakgebied waarin technologie en innovatie zich in rap tempo ontwikkelen, is het van groot belang om up-to-date te blijven. Gelukkig zijn er tal van mogelijkheden om je kennis op peil te houden en je verder te specialiseren.
Wat je doel ook is, bij SRM helpen we je graag vooruit met een opleiding of training op jouw niveau. Welke geschikt is voor jou, hangt af van je huidige niveau én wat je wilt bereiken. Hieronder lichten we vijf van onze meest populaire opleidingen toe waarmee je jouw digital skills naar een hoger niveau tilt.
Ben je op zoek naar de volledige digital marketing-ervaring? Met de opleiding NIMA B Digital Marketing haal je binnen 10 maanden het officiële NIMA Marketing B-diploma. De opleiding is geschikt voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van digital marketing.
Scherp je SEO- en SEA-vaardigheden aan met de 8 maanden durende vakopleiding SRM B - Vakdiploma Digital Marketeer. Tijdens deze opleiding werk je een tactisch operationeel (digital) marketingplan uit en ga je op dieper niveau aan de slag met Google Analytics en conversieoptimalisatie.
Wil je alles weten over de nieuwste wet- en regelgeving rondom gegevensverzameling? Met de 2-daagse training First Party Data - SRM Track leer je hoe je volgens de nieuwste richtlijnen first party data verzamelt en welke digitale tools je daarvoor kunt gebruiken.
Ontdek hoe je AI integreert in je marketingstrategie tijdens de 2-daagse SRM Track AI en Marketing Intelligence. Na afloop kun je data en (Gen)AI inzetten om als merk beter in te spelen op de behoefte van je doelgroep.
Ben je een medior marketingspecialist die op zoek is naar nieuwe manieren om je doelgroep te bereiken en te binden? Dan is de opleiding Marketingtech en Innovatie (SRM MKT C) een goede keuze. Na 4 maanden beschik je over alle kennis en vaardigheden om AI en social media op strategisch niveau in te zetten.
SRM is met 70 jaar ervaring in het vakgebied uitgegroeid tot dé standaard voor ambitieuze marketing- en communicatieprofessionals. Kies je voor SRM, dan kun je er zeker van zijn dat jouw training of opleiding naadloos aansluit op de nieuwste digitale innovaties binnen het marketing- en communicatiewerkveld. Nog meer voordelen van SRM:
Meer weten? Ontdek alles over studeren bij SRM.
We begrijpen dat je een opleiding of training niet zomaar kiest. Weet je nog niet zeker met welke opleiding of training je jouw digitale skills het beste kunt verrijken? Onze deskundige adviseurs helpen je graag een weloverwogen besluit te nemen tijdens een persoonlijk studieadviesgesprek. Neem telefonisch contact op via 020 - 5 126 501 of stel je vraag online.