Je bent hier: Home  / Nieuws

Nieuws

05/12/2018

Twee vrienden met een missie. Een missie om het vak marketing verder te helpen, studenten te inspireren en docenten meer houvast te geven. Zes jaar denken, schrijven, veranderen, doordenken, schaven, tot nieuwe inzichten komen en herschrijven resulteert begin dit jaar in het boek 'Marketingcommunicatie in 14 stappen'.


Op 27 november 2018 bekroonde de jury van Platform Innovatie in Marketing (PIM) het boek 'Marketingcommunicatie in 14 stappen' tot “Beste Marketing studieboek van 2018". Guy en Gert, wij hebben onwijs veel respect voor deze prachtprestatie en danken jullie voor jullie aanstekelijke passie voor ons mooie vakgebied. Proficiat!


Nieuwsgierig geworden naar het boek?

Het boek Marketingcommunicatie in 14 stappen is onder andere verkrijgbaar bij Management Boek, maar ook via de webshop van de Uitgever.



  Terug naar overzicht

Altijd op de hoogte!

Regelmatig worden er bij SRM goeroebijeenkomsten georganiseerd over actuele onderwerpen. Aan deelname zijn geen kosten verbonden
Goeroebijeenkomsten  

sluiten Sluiten

Inloggen

Je bent ingelogd

Via onderstaande knop ga je direct naar de SRM inlogomgeving.


Uitloggen?

» Uitloggen? Klik hier