Branding Programma's

Het online tijdperk levert adverteerders tal van interessante mogelijkheden op die blijvend vernieuwen en veranderen. De basis van een (online) campagne is een consistente marketingcommunicatiestrategie waarin je jouw merk duidelijk definieert. Bij SRM kun je terecht voor verschillende opleidingen en trainingen op het gebied van branding, positionering en merkstrategie...

Lees meer..

Het online tijdperk levert adverteerders tal van interessante mogelijkheden op die blijvend vernieuwen en veranderen. De basis van een (online) campagne is een consistente marketingcommunicatiestrategie waarin je jouw merk duidelijk definieert. Bij SRM kun je terecht voor verschillende opleidingen en trainingen op het gebied van branding, positionering en merkstrategie...

Lees meer..

Het online tijdperk levert adverteerders tal van interessante mogelijkheden op die blijvend vernieuwen en veranderen. De basis van een (online) campagne is een consistente marketingcommunicatiestrategie waarin je jouw merk duidelijk definieert. Bij SRM kun je terecht voor verschillende opleidingen en trainingen op het gebied van branding, positionering en merkstrategie...

Lees meer..

Branding Programma's: 19 trainingen of opleidingen

Executive Programma C, D (Post-)Master (2) Executive Programma's C, D (Post-)Master zijn de opleidingen met erkenning binnen je vakgebied. Executive Programma's op C (expert/strategisch) en D (toplevel) niveau zijn strategisch, bepalend en grensverleggend ingestoken.

9 maanden Executive Programma C, D (Post-)Master

Praktijkopleiding A, B (HBO niveau) (2) Praktijkopleidingen zijn de opleidingen met erkenning binnen je vakgebied. Praktijkopleiding op A (beginner) en B (gevorderd) niveau zijn praktisch en planmatig ingestoken.

6 maanden Praktijkopleiding A, B (HBO niveau)
3 maanden Praktijkopleiding A, B (HBO niveau)

Training (15) Tijdens een training staan je eigen praktijk en het ontwikkelen van je vaardigheden altijd centraal. De vaardigheden die je tijdens de training opdoet, kun je direct in je eigen werkomgeving toepassen.

Het online tijdperk levert adverteerders tal van interessante mogelijkheden op die blijvend vernieuwen en veranderen. De basis van een (online) campagne is een consistente marketingcommunicatiestrategie waarin je jouw merk duidelijk definieert. Bij SRM kun je terecht voor verschillende opleidingen en trainingen op het gebied van branding, positionering en merkstrategie op het hoogste niveau, volledig up-to-date op het gebied van de laatste online trends en ontwikkelingen.

Ga voor de optimale branding en positionering

Bij SRM leer je van ervaren marketingcommunicatieprofessionals en blijf je up-to-date op het gebied van branding en positionering. Wil jij je verdiepen in de strategische aspecten van branding en een vertaalslag maken van een merkpropositie naar communicatiestrategie? Dan ben je bij SRM aan het goede adres. In het unieke opleidingsconcept van theorie- en praktijksessies leer je niet alleen van je docenten en trainers, maar ook van je medecursisten aan de hand van voorbeelden en persoonlijke praktijkcases.

Ga voor een opleiding branding en positionering

Ben jij een zwaargewicht in een marketing- of communicatiefunctie en ben je toe aan meer verdieping van branding en positionering? Ga dan voor het exclusieve programma SRM C Brandmanagement. In deze unieke opleiding op masterniveau leer je hoe je een sterk merk op de kaart zet, zowel op corporate- als op productniveau. Met hernieuwde kens en inzichten ontdek je hoe je complexe merk- en marketingcommunicatievraagstukken kunt omzetten in sterke marketingcommunicatiestrategieën. Je ontwikkelt je tot expert op het gebied van onder andere thought leadership, employer branding, maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en brand positionering.

Wil je als medior of senior meer halen uit je marketingcommunicatiestrategie, kies dan bijvoorbeeld voor SRM B Marketingcommunicatie. In deze populaire branding opleiding ontdek je alles over merkidentiteit en de daaruit voortvloeiende positionering. Maar ook het vaststellen van de marketingcommunicatiebarrière en consumer insights komen uitgebreid aan bod. Doel van deze branding cursus is om je kennis en vaardigheden zo te verhogen, dat je van maximale meerwaarde bent voor jouw organisatie. Je werkt dan ook toe naar het schrijven van een strategisch marketingcommunicatieplan voor je eigen organisatie.

Volg een Masterclass Branding en Positionering

In de training Masterclass Branding en Positionering ontwikkel je de vaardigheden om de branding en positionering volledig op elkaar af te stemmen. Ook leer je hoe je een sterk merk bouwt met behulp van line en brand extensions. Door de inzet van ervaren topmarketeers, leer je in deze korte branding training de fijne kneepjes van het vak. Na afloop heb je alles in huis om een effectieve merkstrategie te ontwikkelen en implementeren.

Training storytelling voor sterke branding

Unieke content en storytelling spelen een belangrijke rol binnen je branding en positionering. In de training Contentcreatie en Storytelling leer je je boodschap vertellen door middel van een goed verhaal. Daarnaast ontdek je hoe je content moet aanpassen aan je doelgroep op verschillende kanalen. Ideaal voor (online) marketeers, copywriters, contentmarketeers, webmasters, bloggers en andere communicatieprofessionals de kracht van verhalen optimaal willen leren inzetten.  

Meer weten?

Heb je nog vragen over onze branding opleidingen of branding trainingen? Of wil je sparren over welke branding cursus het beste past bij jouw functie en ambities? Bel ons dan op 020 – 5 126 501 of stel je vraag online. Onze opleidingsadviseurs geven je graag persoonlijk advies.