NIMA C, meebeslissen op topniveau

Je volgt NIMA C als je

een NIMA B-diploma hebt of als je beschikt over marketingkennis op dit niveau. Bovendien heb je al enkele jaren marketingervaring, bijvoorbeeld als marketingmanager, brandmanager, marketingcommunicatiemanager, productmanager of salesmanager.

Bekijk alle informatie over de opleiding

In je NIMA C-opleiding

verdiep je je analytische en strategische kennis, zodat je op topniveau kunt meebeslissen. Je leert het marketingplanningsproces te beheersen en in elke marktsituatie toe te passen, ook op lange termijn. Je ontdekt ook hoe je een duurzaam concurrentievoordeel bereikt. Door te sparren met de andere deelnemers verbreed je je blik. Tijdens de opleiding stel je ook een strategisch marketingplan op voor een businessunit binnen je organisatie.

Na je NIMA C-opleiding

ben je een echte marketingexpert op het allerhoogste strategische niveau. Je hebt genoeg strategisch en analytisch inzicht om met de directie te kunnen sparren. Je kent alle actuele marketingstrategieën en kunt deze vertalen naar de praktijk. Je wordt vernieuwer in je vakgebied. Na het behalen van je NIMA C-opleiding kun je via een verkort traject je mastertitel halen.

Na je NIMA C-opleiding

Heb jij je geprofessionaliseerd als specialist op het gebied van marketing. Je hebt diepgaande marketingkennis die je op tactisch en strategisch niveau kunt toepassen in je werk.

Meer weten?

Wil je meer weten over onze NIMA C-opleidingen of ben je er nog niet helemaal uit welke opleiding het beste bij je past? Neem dan contact met ons op via 020 – 2 137 435 of info@srm.nl. Onze opleidingsadviseurs geven je graag een persoonlijk advies.