Open dag

Open dag: 14 januari opent SRM haar deuren!

Ben jij je aan het oriënteren op de volgende stap in jouw carrière? Dan zit je vaak met vragen:  
  • Welke opleiding sluit het beste aan bij mijn ambities?
  • Uit welke training haal ik het meeste rendement?
  • Is mijn voorkennis voldoende?
  • Hoe combineer ik studeren met mijn baan?

Natuurlijk kun je al je vragen telefonisch of per e-mail aan ons kwijt. Je kunt ook in Hilversum langskomen voor een persoonlijk gesprek en een kennismaking met onze onderwijsaanpak en opleidingsfaciliteiten. Dat kan tijdens onze Open dag.

Wat levert een Open dag je op?

Onze Open dagen zijn een mooie gelegenheid om een goed beeld te krijgen van wat SRM te bieden heeft en wat je van ons mag verwachten.

  • Kom alles te weten over onze visie op leren
  • Krijg antwoord op al jouw vragen
  • Bespreek je leerdoelen en ambities met een opleidingsadviseur en ontvang een concreet opleidingsadvies
Tijd Programma (middag) Duur
14.00 - 14.15 Kick-off SRM 15 min
14:15 - 15:15 Proefles 1: Marketingstrategie 60 min
14:15 - 15:15 Proefles 2: Marketingcommunicatie                       60 min
15:15 - 15:30 Pauze 15 min
15:30 - 17:00 Adviesgesprekken 90 min
 
Tijd Programma (middag) Duur
18.00 - 18.15 Kick-off SRM 15 min
18:15 - 19:15 Proefles 1: Marketingstrategie 60 min
18:15 - 19:15 Proefles 2: Marketingcommunicatie                       60 min
19:15 - 19:30 Pauze 15 min
19:30 - 21:00 Adviesgesprekken 90 min
   
14:15 uur - proefles Marketingstrategie. 
Tijdens deze sessie neemt William van Vessem je in vogelvlucht mee in hoe je van organisatiedoelstellingen en -strategie tot een marketingstrategie komt waarbinnen je op basis van analyses komt tot marketingdoelstellingen en een passende strategie. Vervolgens staan we wat langer stil bij het segmenteren, de targeting en positionering.
 
14:15 uur - proefles Marketingcommunicatie in 14 stappen
Met de komst van de technologische en digitale mogelijkheden wordt marketingcommunicatie steeds complexer. De behoefte aan echte vakinhoudelijke kennis neemt sterk toe. Steeds vaker leiden we specialisten op. Tegelijkertijd wordt de behoefte aan professionals die ook echt de rode draad zien, alleen maar sterker. In deze proefles gaat Drs. Guy van Liemt  in op de belangrijkste stappen om marketingcommunicatieproblemen op te lossen. Weg van de hype, terug naar de fundamenten. Wat zijn de ontwikkelingen en nieuwe inzichten die nodig zijn om tot resultaat te komen? Want langdurige resultaten en vakmanschap kun je niet bereiken zonder liefde.

18:15 uur - proefles Online communicatie: ontwikkelingen & trends
  • Welke ontwikkelingen & trends hebben invloed op online marketing & communicatie?
  • Hoe bepaal je de impact op je klanten?
  • Hoe speel je als team snel en adequaat in op trends?
  • Hoe blijf je relevant voor je doelgroep?
18:15 uur - proefles Wat is issuemanagement? En wat is het verschil met crisiscommunicatie?
Wat voor trends/issues komen er in de samenleving op ons af, die van invloed zijn op de bedrijfsvoering van organisaties en in het verlengde op ons communicatiebeleid? Hoe kunnen we met issues omgaan en wat is de rol en positie van de communicatieadviseur bij issuemanagement in de organisatie? Michiel Krom geeft daarbij een korte impressie wat deelnemers tijdens de lessen kunnen verwachten.

In een interactieve sessie ontdek je samen met Sirous Kavehercy, MSc. de antwoorden op deze vragen. En krijg je handvatten om deze ontwikkelingen succesvol in te zetten. Zo blijft je bedrijf continu in verbinding met de veranderende wereld.
  
Adviesgesprekken
We kunnen samen met jou kijken wat gezien jouw wensen en doelstellingen de opleidings-en trainingsmogelijkheden zijn en tot een passend advies komen.

Om je beter te kunnen adviseren tijdens je oriëntatie kunnen we telefonisch of per e-mail contact met je opnemen.

Op dit formulier is de Privacyverklaring van SRM van toepassing.