De opleiding

Vraag je je af hoe je concepten kunt ontwikkelen die jouw doelgroep aanspreken en wil je sterker worden in het creatief vertalen van de propositie van de adverteerder naar de belevingswereld van de consument? Tijdens de training Conceptontwikkeling leer je hoe jouw merk zich kan onderscheiden van anderen. Een concept is een vertaling van 'wat' naar 'hoe'. Dat vereist een brede maatschappelijke en culturele belangstelling en een flinke dosis doorzettings- en incasseringsvermogen. In de training Conceptontwikkeling leer je 'out of the box' te denken en help je jouw creativiteit in te zetten bij het ontwikkelen van concepten voor de marketingcommunicatie van merken.

Voor wie bedoeld?

De training Conceptontwikkeling is bedoeld voor iedereen die een bijdrage levert aan het creatieve proces van het ontwikkelen van concepten of die betrokken is bij het beoordelen van concepten.

Direct rendement

  • Je ontwikkelt in relatief korte tijd een groot aantal concepten aan de hand van praktijkcases
  • Je leert de basisvaardigheden van creatief denken
  • Je krijgt beoordelingscriteria aangereikt waarmee je (creatieve) concepten kunt beoordelen
  • Je leert hoe creativiteit en resultaatgericht werken elkaar kunnen versterken

Jouw collega deelnemers

Jouw collega-deelnemers hebben een overeenkomstig denk- en ervaringsniveau, maar komen uit zeer diverse branches. Ze zijn werkzaam als conceptmanager, grafisch ontwerper, accountmanager, webmarketeer, art director, copywriter of campagnecoördinator. Ze zijn zowel werkzaam op business-to-business als business-to-consumer markten. Ze komen uit kleine en grote organisaties.

Docenten en trainers

De trainers worden door SRM zorgvuldig geselecteerd. Vakkennis, ruime en actuele ervaring in het vakgebied en didactische kwaliteiten zijn de belangrijkste criteria.

 

John van der Stam
Programmamanager bij SRM

Laat je gegevens achter en ontvang gratis een vrijblijvend adviesgesprek met onze programmamanager.

Startdata & Locaties

Onderstaand overzicht bevat de startdata en locaties van de training Conceptontwikkeling. Een overzicht van de data en locaties van alle individuele bijeenkomsten vind je in het voorlopig rooster in de Uitgebreide informatie (PDF).

06-06-2019

Amersfoort

Regardz Berghotel
Donderdag/Vrijdaggroep

 

 

Literatuur

In de Uitgebreide informatie (PDF) vind je een overzicht van de verplichte en aanbevolen literatuur voor de opleiding Conceptontwikkeling. Je kunt het boek bestellen via onze partner Managementboek:

managementboek-bestellink

 

Prijzen

In onderstaand overzicht vind je een specificatie van de kosten van de training Conceptontwikkeling. De opleidingsprijs bestaat uit: opleidingskosten en verblijfskostenen. Let op: de opleidingsprijs is exclusief btw. De overige kosten zijn externe kosten die je niet bij SRM maakt. De verplichte literatuur kun je zelf bestellen bij Managementboek.nl.

Kosten

Opleidingskosten € 1.695,00
Verblijfskosten € 200,00
Opleidingsprijs € 1.895,00

Overige kosten

Verplichte literatuur € 30,00

 

Schrijf je direct in of reserveer alvast een plek

Gerelateerde opleidingen

Marketingcommunicatie-B Essentials
Verkrijg in twee dagen een beter inzicht in de strategische aspecten van het marketingcommunicatie vakgebied.
Duur: 2 dagen
Prijs: € 895,-
Marketingcommunicatie-B (Online en Offline)
Voor wie zich verder wil professionaliseren als online én offline marketingcommunicatiespecialist.
Duur: 5 maanden
Prijs: € 3.995,-
Briefing en beoordeling van creatieve voorstellen
Leer briefings schrijven voor creatieve mensen van het communicatiebureau en leer hun voorstellen beoordelen.
Duur: 2 dagen
Prijs: € 1.195,-



sluiten Sluiten

Inloggen

Je bent ingelogd

Via onderstaande knop ga je direct naar de SRM inlogomgeving.


Uitloggen?

» Uitloggen? Klik hier