Consumer Intelligence Programma's

Hoe goed ken jij je klant? De concurrentie is groot, klanten kunnen uit verschillende aanbieders kiezen. Hoe zorg je ervoor dat jouw klant loyaal blijft aan jouw product of dienst? Tijdens een customer intelligence cursus van SRM ontwikkel een scherper beeld van de wensen van je klant. En je ontdekt hoe je daar optimaal op kunt inspelen....

Lees meer..

Hoe goed ken jij je klant? De concurrentie is groot, klanten kunnen uit verschillende aanbieders kiezen. Hoe zorg je ervoor dat jouw klant loyaal blijft aan jouw product of dienst? Tijdens een customer intelligence cursus van SRM ontwikkel een scherper beeld van de wensen van je klant. En je ontdekt hoe je daar optimaal op kunt inspelen....

Lees meer..

Hoe goed ken jij je klant? De concurrentie is groot, klanten kunnen uit verschillende aanbieders kiezen. Hoe zorg je ervoor dat jouw klant loyaal blijft aan jouw product of dienst? Tijdens een customer intelligence cursus van SRM ontwikkel een scherper beeld van de wensen van je klant. En je ontdekt hoe je daar optimaal op kunt inspelen....

Lees meer..

Consumer Intelligence Programma's: 8 trainingen of opleidingen

Executive Programma C, D (Post-)Master (2) Executive Programma's C, D (Post-)Master zijn de opleidingen met erkenning binnen je vakgebied. Executive Programma's op C (expert/strategisch) en D (toplevel) niveau zijn strategisch, bepalend en grensverleggend ingestoken.

Training (6) Tijdens een training staan je eigen praktijk en het ontwikkelen van je vaardigheden altijd centraal. De vaardigheden die je tijdens de training opdoet, kun je direct in je eigen werkomgeving toepassen.

  • Opleidingslocaties door heel Nederland zoals AmsterdamUtrecht en Zwolle
  • Wil je persoonlijk advies? Bel dan onze opleidingsadviseurs: 020 5 126 500

Hoe goed ken jij je klant? De concurrentie is groot, klanten kunnen uit verschillende aanbieders kiezen. Hoe zorg je ervoor dat jouw klant loyaal blijft aan jouw product of dienst? Tijdens een customer intelligence cursus van SRM ontwikkel een scherper beeld van de wensen van je klant. En je ontdekt hoe je daar optimaal op kunt inspelen.

Door verschillende data over je klanten te verzamelen en te analyseren kom je tot waardevolle customer insights. Hier kun je immers de strategie op baseren waarmee je niet alleen voldoet aan de wensen van jouw klant, maar ook jouw organisatie winstgevender maakt. Met onze customer intelligence opleidingen anticipeer jij straks optimaal op consumentengedrag en -behoeften.  Bekijk ons aanbod en schrijf je in voor de opleiding die bij je past.

Haal meer uit je customer intelligence met customer Insights

Heb je als marketing- of communicatieprofessional vaak te maken met customer insights? Haal dan meer uit je customer intelligence met deze training. Binnen een dag ontdek jij hoe je customer insights vertaalt naar mogelijkheden voor jouw eigen organisatie. Je leert welke klantdata tot waardevolle inzichten kunnen leiden en gaat concreet aan de slag met onder andere real-time marketing en co-creatie. En alles wat je leert in deze customer insights training, kun je meteen toepassen in je werk.

Lees meer

Boost je conversie met onze Marketing automation-training   

De online conversie boosten door je klanten in elke fase betrokken te houden? Met marketing automation lukt dat. In deze training ontdek welke middelen je kunt inzetten tijdens de kennismakingsfase, maar bijvoorbeeld ook als de potentiële klant zich nog alleen maar aan het oriënteren is. En zelfs nadat hij of zij al is afgehaakt. Meld je aan voor deze customer intelligence training en ontdek hoe je een klant kunt helpen te kiezen voor jouw product of dienst.

Masterclass Customer Relationship Management (CRM)

Juist omdat de klant van vandaag kan kiezen uit zo ontzettend veel aanbieders, is het belangrijker dan ooit te investeren in de dienstverlening. In de relatie die je met een klant opbouwt. In deze Masterclass Customer Relationship Management (CRM) leer je je customer intelligence daarvoor in te zetten. Onder begeleiding van ervaren professionals uit de marketing- en communicatiewereld ontwikkel je CRM-strategieën om je klanten die onderscheidende meerwaarde te bieden.

Masterclass Consumer Behaviour

Welke aspecten zijn van invloed op het zoek- en koopgedrag van je klanten? Welke verschillen zijn er tussen generaties, sociale klassen en culturen? En welke rol heeft de psyche van de mens bij het maken van keuzen? Dergelijke inzichten komen aan bod in deze praktijkgerichte customer intelligence Masterclass Consumer Behaviour. Met meer inzicht in de klantreis en de motivaties van bezoekers weet je meer uit je marketingeuro's te halen. Uiteraard komt daarbij ook de ethiek ter sprake.

Lees meer

Meer weten?

Heb je vragen of wil je sparren over welke customer intelligence training of customer intelligence opleiding het beste past bij jouw functie en ambities? Onze opleidingsadviseurs staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Je kunt ze bereiken door te bellen naar 020 – 5 126 501.