CRM Programma's

Een duurzame relatie opbouwen met je klanten? Customer Relationship Management (CRM) is daar het middel bij uitstek voor. Doordat leads en klanten tegenwoordig...

Lees meer.

Een duurzame relatie opbouwen met je klanten? Customer Relationship Management (CRM) is daar het middel bij uitstek voor. Doordat leads en klanten tegenwoordig kunnen kiezen uit de meest uiteenlopende aanbieders, wordt het steeds belangrijker om je te onderscheiden met je dienstverlening. Een sterke CRM-strategie is dan ook een...

Lees meer.

Een duurzame relatie opbouwen met je klanten? Customer Relationship Management (CRM) is daar het middel bij uitstek voor. Doordat leads en klanten tegenwoordig kunnen kiezen uit de meest uiteenlopende aanbieders, wordt het steeds belangrijker om je te onderscheiden met je dienstverlening. Een sterke CRM-strategie is dan ook een...

Lees meer.

CRM Programma's: 3 trainingen of opleidingen

Alle filters
Niveau
Vakgebied
Startmoment
STAP - budget
Opleidingsvorm/ leslocatie
Duur
Filters

Training (3)

Een duurzame relatie opbouwen met je klanten? Customer Relationship Management (CRM) is daar het middel bij uitstek voor. Doordat leads en klanten tegenwoordig kunnen kiezen uit de meest uiteenlopende aanbieders, wordt het steeds belangrijker om je te onderscheiden met je dienstverlening. Een sterke CRM-strategie is dan ook een randvoorwaarde voor commercieel succes. Hoe je die ontwikkelt voor jouw organisatie, ontdek je bij de CRM-trainingen van SRM.

Hoe meer je weet over je (potentiële) klanten, hoe beter je kunt inspelen op hun wensen en behoeften. Een sterke CRM-strategie begint dan ook bij een goed databeheer, zodat je via actiegerichte inzichten de klanttevredenheid kunt optimaliseren. Bij SRM vind je trainingen die volledig toegespitst zijn op Customer Relationship Management, maar ook kun je kiezen voor een breder opgezette CRM-opleiding. Hierbij richt je je op de verschillende facetten van online marketing en ontdek je hoe je een CRM-strategie ontwikkelt die het verschil maakt.

Ga voor een Masterclass Customer Relationship Management

Jouw dienstverlening naar de (potentiële) klant is de sleutel naar commercieel succes. In deze praktijkgerichte Masterclass Customer Relationship Management (CRM) op C-niveau leer je hoe je klanttevredenheid kunt meten en beïnvloeden. Je ontdekt hoe je data je een verhaal vertellen over de klant. Vervolgens leer, aan de hand van praktijkcases, je hoe je die data kunt gebruiken als basis voor een effectieve CRM-strategie. Van persoonlijke acties tot relevante direct mails: je krijgt allerhande handvatten aangereikt om de klant meerwaarde te bieden. En je zult zien: dat loont.

Boost je online conversie met CRM en Marketing automation  

Wil jij de online conversie boosten door je klanten in elke fase betrokken te houden? Met de deze breder opgezette CRM-training Marketing Automation lukt dat. In deze training ontdek welke middelen je kunt inzetten tijdens de kennismakingsfase, maar bijvoorbeeld ook als de potentiële klant zich nog alleen maar aan het oriënteren is. En zelfs nadat hij of zij al is afgehaakt. Meld je aan voor deze CRM-cursus en ontdek hoe je een klant kunt helpen te kiezen voor jouw product of dienst.

Ontdek de kracht van customer intelligence in webcare

Van complimenten tot frustraties en uit de hand gelopen discussies: consumenten delen hun mening over je organisatie continu online. Dergelijke customer intelligence kun je mooi gebruiken voor je webcare. Zo verhoog je namelijk de klanttevredenheid en beperk je reputatieschade. Tijdens de breed opgezette CRM -training Webcare ga je aan de slag met een eigen webcarestrategie. Hiermee versterk je het imago van je organisatie en reageer je effectief op berichtgeving over je merk.

Meer weten?

Heb je vragen of wil je sparren over welke CRM-opleiding het beste past bij jouw functie en ambities? Onze opleidingsadviseurs staan voor je klaar. Je kunt ze bereiken door te bellen naar 020 – 5 126 501.