Artificial Intelligence en Metaverse trainingen

AI voor marketeers

Zelfrijdende auto's en spraakherkenning zijn twee voorbeelden van artificial intelligence (AI) die niet meer weg te denken zijn uit...

Lees meer.

AI voor marketeers

Zelfrijdende auto's en spraakherkenning zijn twee voorbeelden van artificial intelligence (AI) die niet meer weg te denken zijn uit ons dagelijks leven. Maar er is veel meer dan dat en ook gerelateerd aan het vak van marketeer. AI toepassen op grote datasets en analyses laten maken die door mensen niet uit te...

Lees meer.

AI voor marketeers

Zelfrijdende auto's en spraakherkenning zijn twee voorbeelden van artificial intelligence (AI) die niet meer weg te denken zijn uit ons dagelijks leven. Maar er is veel meer dan dat en ook gerelateerd aan het vak van marketeer. AI toepassen op grote datasets en analyses laten maken die door mensen niet uit te...

Lees meer.
  • Direct beter resultaat in de praktijk
  • Les van de beste uit het vak
  • Gemiddelde beoordeling van >8,5

Artificial Intelligence en Metaverse trainingen: 6 trainingen of opleidingen

Alle filters
Niveau
Vakgebied
Startmoment
Opleidingsvorm/ leslocatie
Duur
Filters

Training (4)

Masterclass (2)

AI voor marketeers

Zelfrijdende auto's en spraakherkenning zijn twee voorbeelden van artificial intelligence (AI) die niet meer weg te denken zijn uit ons dagelijks leven. Maar er is veel meer dan dat en ook gerelateerd aan het vak van marketeer. AI toepassen op grote datasets en analyses laten maken die door mensen niet uit te voeren zijn, kunnen leiden tot nieuwe inzichten en commerciële voordelen ten opzichte van je concurrentie. Tijdens de training AI voor marketeers leer je hoe computers taken uitvoeren waarbij normaal menselijke intelligentie van belang is. Je leert opdrachten die worden gegeven met betrekking tot beeld en geluid te begrijpen. Na de basis op het gebied van AI ga je direct aan de slag met het linken van deze technologie aan de verschillende disciplines binnen de marketing.

Schrijven voor Chatbot en Voice

Klantcontact gaat steeds vaker via chat. Organisaties zijn op zoek naar manieren om hun klanten en relaties de beste ervaring te geven. De ontwikkelingen gaan razendsnel en de concurrentie is hoog. Je wilt dat jouw merk zich profileert met relevante, persoonlijke en empathische dienstverlening. Chatbots en voice assistants (denk aan Google Home, Alexa en Siri) kunnen daarin een rol spelen. Hoe pak jij als communicatieprofessional of contentspecialist deze communicatiebehoefte aan? Hoe zorg jij ervoor dat de klant een fijne ervaring heeft als hij zijn vraag stelt aan de chatbot? En hoe kun je een verfrissende voicedialoog maken die echt waarde levert? In deze training ligt de nadruk op het schrijven van relevante dialogen voor chatbot en voice: conversational design. Zo ontwikkel jij meteen scripts die je binnen je eigen organisatie kunt inzetten.