In deze sessie gaan we in op de vraagstukken, ontwikkelingen en kansen die de digitale transformatie met zich meebrengt. We leggen de basis voor jouw verhaal als marketeer. Want alleen met een goed verhaal blijf je relevant, ook over 10 jaar.
De Coronapandemie heeft vergaande gevolgen gehad voor onze maatschappij. Consumenten doen hun aankopen vooral online, webshops groeien, retailers hebben het moeilijk en merken zijn op zoek naar een boodschap met maatschappelijke relevantie. Van marketeers wordt verwacht dat ze steeds digitaler en flexibeler worden en sneller inspelen op de actualiteit. De Coronacrisis heeft de digitale transformatie in alle lagen van organisaties een boost gegeven. Maar de urgentie om te transformeren was al in de afgelopen decennia steeds zichtbaarder geworden door alle digitale ontwikkelingen.
Welke gevolgen heeft dit allemaal voor de marketeers? Hoe ziet hun toekomst eruit? Wat moeten zij leren en doen om relevant te blijven? De marketeer zal zichzelf de komende jaren opnieuw moeten uitvinden en laten zien dat digitale transformatie zijn of haar rol juist veel nieuwe kansen biedt. Zowel aan bedrijven als aan consumenten.
Wil jij ook profiteren van deze NIMA Marketing Week-korting. Gebruik actiecode NMW20 en ontvang 20% korting op het lesgeld van onze vakopleidingen A t/m D bij inschrijving vóór 13 september 2020. De meeste opleidingen starten al in september, dus wacht niet te lang. Hopelijk zien we je snel terug bij een van onze lessen.
Wanneer: 1,2 en 3 september
Locatie: DeFabrique, Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht
Meer weten: https://nimamarketingday.nl/