Guy van Liemt en Gert Koot winnen PIM Marketing literatuurprijs voor 'Beste Marketing Studieboek 201

Selecteer een thema

Selecteer een thema

Guy van Liemt en Gert Koot winnen PIM Marketing literatuurprijs voor 'Beste Marketing Studieboek 2018'!

Twee vrienden met een missie. Een missie om het vak marketing verder te helpen, studenten te inspireren en docenten meer houvast te geven. Zes jaar denken, schrijven, veranderen, doordenken, schaven, tot nieuwe inzichten komen en herschrijven resulteert begin dit jaar in het boek 'Marketingcommunicatie in 14 stappen'.

Op 27 november 2018 bekroonde de jury van Platform Innovatie in Marketing (PIM) het boek 'Marketingcommunicatie in 14 stappen' tot “Beste Marketing studieboek van 2018". Guy en Gert, wij hebben onwijs veel respect voor deze prachtprestatie en danken jullie voor jullie aanstekelijke passie voor ons mooie vakgebied. Proficiat!

Nieuwsgierig geworden naar het boek?

Het boek Marketingcommunicatie in 14 stappen is onder andere verkrijgbaar bij Management Boek, maar ook via de webshop van de Uitgever.