The Dutch Marketing Awards 2020

The Dutch Marketing Awards 2020

Het is bijna zover! The Dutch Marketing Awards staat alweer voor de deur. Vol inspirerende sessies, interessante sprekers en uiteraard de bekendmaking van alle winnaars. SRM is partner van het jaarlijks terugkerende event. En daar zijn we trots op! En dit jaar wordt het event gehost door niemand minder dan NOS- en Wie is de Mol-presentator Rik van de Westelaken.

Hét netwerkevent voor marcom-professionals

Op 26 maart worden de winnaars tijdens de Dutch Marketing Awards bekend gemaakt. Een event waarbij je niet alleen de gelegenheid krijgt om je netwerk uit te breiden, maar ook meer te weten komt over de belangrijkste trends en ontwikkelingen in het marketingvak. Er verandert immers veel in jouw vakgebied. Nieuwe tools, inzichten, gerichte kennis en skills vormen tegenwoordig de basis voor de toekomst van marketeers. Tijdens The Dutch Marketing Awards komen alle belangrijke cases en visies van topmarketeers aan bod. En de avond wordt uiteraard afgesloten met een afterparty. Wil je deze kans niet laten schieten? Je kunt nu nog een ticket aanschaffen!

Wanneer: 26 maart 2020
Waar: Koninklijk Instituut voor de Tropen, Amsterdam
Tijd: 16:00 – 23: 00 uur

Meer zien? Bekijk het hele programma op de website van The Dutch Marketing Awards.

Presessie SRM: de marketeer van nu is over 10 jaar niet meer relevant

Niet alleen aanstormende topmarketeers delen hun visies en ervaringen over het vak. Ook SRM organiseert een speciale presessie. Sirous Kavehercy, docent van SRM, spreekt over de invloed van de digitale ontwikkelingen in de afgelopen decennia. En over de impact ervan in alle lagen van organisaties. Zo worden onderwerpen als de transformatie van het marketingvak, digitalisering en technische innovaties, globalisering en de huidige concurrentiemarkt uitvoerig onder de loep genomen. Welke gevolgen heeft dit voor de huidige marketeers? Hoe ziet hun toekomst eruit? Wat moeten zij leren en doen om relevant te blijven? SRM gaat in op de vraagstukken, ontwikkelingen en kansen die de digitale transformatie met zich meebrengt. Zo leggen we de basis voor jouw verhaal als marketeer. Want alleen met een goed verhaal blijf je relevant, ook over 10 jaar.

Contact

Is iets niet duidelijk of heb je nog vragen? Neem dan contact op via 020 - 5 126 501 of stel je vraag online. Wij helpen je graag verder op weg!