Zet de klant centraal in de nieuwe SRM Executive Master Customer Centric Strategy C

Zet de klant centraal in de nieuwe SRM Executive Master Customer Centric Strategy C

Iedere organisatie droomt van enthousiaste, loyale klanten. Maar hoe bind je een klant het best aan je? En hoe laat je de customer lifetime value laten toenemen? Tijdens het programma SRM Executive Master Customer Centric Strategy C leer je hoe je een sterke merkvoorkeur creëert. En dat is in deze tijd belangrijker dan ooit.

Meerwaarde bieden

De coronacrisis heeft veel bedrijven flink wakker geschud. Klanten konden minder uitgeven of werden terughoudender met het besteden van hun budget. Er werd (en wordt) heel strikt gekeken: wat biedt meerwaarde, en wat niet?

Je klant centraal zetten is hierin een belangrijke onderscheidende factor. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wat willen jouw klanten? En hoe kun je hen het beste benaderen? Je ontdekt het in dit programma op C-niveau.

Hierbij kijken we naar zaken als Customer Relationship Management (CRM), Customer Insights en Koopgedrag, Business Intelligence en Big Data en Strategische Online Marketing. Alle kennis en vaardigheden die je opdoet, kun je meteen toepassen in je werk. Niet aan het einde van je opleiding, maar al direct. Je wordt hierbij begeleid door topdocenten die zelf ook werkzaam zijn in de praktijk.

Na het volgen van dit programma …

… weet je waar de meerwaarde van jouw dienst of product voor de klant ligt, en kun je deze kennis inzetten om klanten aan je te binden
… gebruikt je data om je e-funnel te verbeteren
… kun je verschillende kanalen laten samenwerken in een geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie

Is dit programma iets voor mij?

Ben je marketeer, online marketeer of manager met een functie op HBO+-niveau? En speel je een verbindende factor op het gebied van sales, marketing en systemen? Dan is dit programma perfect voor jou. Het programma is op C-niveau. Dat wil zeggen dat het geschikt is voor medior/senior professionals die zich op tactisch en strategisch niveau willen ontwikkelen.
 
Deze opleiding geeft mogelijk vrijstelling in de Master in Marketingmanagement (MMM), Master of Business Administration (MBA), Master Management Cultuur en Verandering (MCC) of Master in Management & Innovation (MMI) van onze businesspartner NCOI. Zo kun je stapsgewijs studeren richting je Mastergraad.

Nu inschrijven

Klinkt deze opleiding als wat voor jou? Schrijf je dan nu in!

Meer weten

Heb je nog vragen over dit programma? Of wil je zeker weten of dit programma goed aansluit bij jouw ervaring en ambities? Neem dan contact met ons op via 020 – 5 126 501 of stel je vraag online. Wij denken graag met je mee.