Generatie-Z binden en boeien via de Metaverse

Generatie-Z binden en boeien via de Metaverse

Waar tref je anno nu je toekomstige werknemers? Niet alleen op studiebeurzen en vakdagen, maar juist ook in de Metaverse. Deze digitale werelden worden inmiddels gedomineerd door grote merken zoals Nike en LG, die hun online branding verstevigen en talenten van GenZ op een laagdrempelige manier rekruteren. Hoe kun jij daar met jouw organisatie gebruik van maken? En dan op zo’n manier dat je de concurrentie voor blijft. In onze nieuwe Kennis Break vertelt Ferry Hoes je hier alles over. Ontdek hoe je deze digitale wereld voor je kunt laten werken. Niet morgen, maar vandaag al. 

Key-takeaways 

  • Je komt alles te weten over de Metaverse: wat is het en hoe werkt het?; 
  • Je leert nieuwe vormen van arbeidsmarktcommunicatie anno nu 
  • Je ontdekt hoe grote marktspelers als LG de Metaverse al hebben ingezet voor recruitment
  • Je ziet welke kansen recruitment in de Metaverse jouw organisatie biedt 
  • Je ontvangt actiegedreven informatie van een ervaren professional, zodat je na dit webinar direct zelf aan de slag kunt.

Door: Ferry Hoes
Datum: 24 november 2022
Tijd: 16.00 − 17.00 uur

Meld je gratis aan

Heb je vragen over de Kennis Break? Of wil je graag sparren over een opleiding die bij jou past? Dan kun je bellen naar 020 - 211 15 54. Onze adviseurs staan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur klaar om al jouw vragen te beantwoorden.