Hoe meet je het succes van je onlinebrandingcampagnes?

Hoe meet je het succes van je onlinebrandingcampagnes?

Als je een onlinebrandingcampagne hebt gedraaid, wil je natuurlijk weten of deze succesvol is geweest. Dus ga je meten. Je ziet: veel views, hoog bereik. Maar ook – tegenvaller – nauwelijks macroconversies.  Hoe kan dat? Er zit een enorm verschil tussen een uitgeserveerde banner en daadwerkelijke groei in merkbekendheid, waar het uiteindelijk om gaat. Weten hoe je dát kunt meten? Volg dan op 29 september het webinar van David den Besten.
 
David den Beste is online markeer en een van onze topdocenten. Vorig jaar werd hij verkozen tot SRM-professional van het Jaar. Meer dan verdiend, want de cursisten lopen met hem weg. Op basis van ruim 100 deelnemersbeoordelingen heeft David een gemiddelde gescoord van maar liefst een 9,2.  Met deskundigheid, praktijkervaring en enthousiasme vertelt hij je alles over nut en noodzaak van onlinebrandingcampagnes. En: hij neemt je mee in drie concrete manieren om je het succes ervan te analyseren.
 
Webinar: Hoe meet je het succes van je onlinebrandingcampagnes?
Door: David den Besten

Webinar terugkijken

Heb je vragen over de Kennis Break? Of wil je graag sparren over een opleiding die bij jou past? Dan kun je bellen naar 020 - 211 15 54. Onze adviseurs staan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur klaar om al jouw vragen te beantwoorden.