Voice Marketing, wanneer zet je voice in voor je business

Kennis Break: Voice Marketing, wanneer zet je voice in voor je business

Voice speelt een steeds prominentere rol in het contact tussen organisaties en klanten. Logisch, want de artificial intelligent gestuurde spraakassistenten bieden gemak, snelheid en toegankelijkheid. In smarthomeoplossingen, op websites, in callcenters en vooral via voiceassistenten, zoals de Google Assistent en Amazon Alexa. Het is daarmee van belang om als professional ervaring op te doen met deze emerging technology.

Docent Carla Verwijmeren neemt jou mee in alle ins en outs van voice. Zo ontdek je hoe je deze nieuwe technologie kunt inzetten voor jouw business

Deze Kennis Break heeft reeds plaatsgevonden. Kijk de webinar hier terug. 

Door: Carla Verwijmeren
Datum: donderdag 10 december 2020
Tijd: 20.00 – 21.00

Heb je vragen over de Kennis Break? Of wil je graag sparren over een opleiding die bij jou past? Dan kun je bellen naar 020 - 211 15 54. Onze adviseurs staan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur klaar om al jouw vragen te beantwoorden.