Klantbeleving, customer experience, klantreviews, Net Promotor Score, 9+ .... Organisaties zijn volop in beweging om de klant beter te bedienen, waarbij 'gewoon' doen wat er verwacht wordt (en dus inspelen op de functionele beleving) in veel gevallen al lang niet meer genoeg is om bijvoorbeeld door klanten aanbevolen te worden. Je wilt graag promotors, maar promotors voor je proberen te winnen door functioneel te verbeteren, dat gaat je niet lukken. Je zult met (potentiële) klanten een emotionele connectie moeten maken op "momenten van de waarheid". Dit geeft aan dat je aan hen denkt, er voor hen wil zijn, en wil meedenken als de klant daar onbewust behoefte aan heeft, op momenten dat dit niet verwacht wordt. Dit geldt zowel in de offline als in de online klantreis. Om deze momenten van de waarheid te achterhalen, moet je allereerst de customer journey bloot leggen, om vervolgens met de daarvoor bestemde methodieken te achterhalen waar in deze reis de momenten van de waarheid verhuld zitten. Tijdens de masterclass Customer Journey ontdek je hoe je dit kunt bewerkstelligen.
Wat haal je uit de masterclass?
- Je weet wat de ideale customer journey is.
- Je weet wat de meerwaarde van customer journeys en klantbeleving is.
- Je weet hoe je de organisatie meekrijgt in het realiseren van de ideale customer journey.
- Je weet waar je het verschil echt kunt maken in customer journey en hoe kun je dat kunt blijven doen.
- Je weet hoe je een betere beleving krijgt tegen lagere kosten.
- Je weet hoe je customer experience management inricht.
Voor wie is de masterclass bedoeld?
Deze masterclass is geschikt voor alle marketing(communicatie) professionals die het rendement van hun marketing en communicatie inspanningen willen verhogen door ze een integraal onderdeel te laten zijn van de customer journey. Geen losse boodschappen meer, maar een reis van contactmomenten die de doelgroep echt raken. Ofwel; voor alle marketeers die niet langer willen lopen 'zenden', maar de interactie met de klant durven aan te gaan.
Jouw collega deelnemers
Jouw collega-deelnemers staan voor dezelfde uitdagingen als jij: hoe de customer journey in kaart te brengen en te verrijken met touchpoints die de doelgroep echt touchen. Ze hebben een overeenkomstig denk- en ervaringsniveau en komen uit zeer uiteenlopende branches. Ze zijn onder andere werkzaam als online en/of offline communicatieadviseurs, marketing-, product-, of brandmanagers, accountmanagers, projectmanagers, mediamanagers en account directors.